![]() |
|
||||
|
||||
![]() schitterende wagen!
op sebrings echt perfect voor de winter.. nu die RM's opmaken voor de zomer 8 en 8.5j ofzo, superwagen!
|
||||
|
||||
![]() Erg netjes deze G60, bij welke vestiging werk je van Martin Schilder ?
|
||||
|
||||
![]() Ik werk niet bij deze dealer, de vorige eigenaar wel.
Hij heeft de auto bijna 10 jaar gehad. Ik heb de auto gekocht in Haarlem, dus dan zal het wel een dealer daar zijn. Nu komt de G60 bij de dealer in Roermond. |
|
||||
|
||||
![]() hmmm roermond... waar woon jij dan ?
|
||||
|
||||
![]() Aha, bij Wealer
![]()
|
||||
|
||||
![]() jaja bij wealer, zelf woon ik in beegden, vlakbij roermond.
|
|
||||
|
||||
![]() Wealer in Heerlen is niet echt een vriendelijk bedrijf.. Hoop dat die in Roermond wat beter met klanten omgaat.
maar het is wel een hele mooi originele G60, geweldig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vergeet dat maar...
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ook niet naar een dealer gaan, weet je zeker dat je leegloopt. Als je met zo'n auto voor komt rijden wrijven ze al in hun handen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik laat ze ook het onderhoud niet doen, maar voor originele nieuwe onderdelen heb je weinig keuze.. helaas...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is geen orginele HOLLANDER Arnaud maar een orginele Nederlander ![]() Superstaat die auto echt mooi niks aan veranderen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ga altijd bij ploemen in meerssen vlak bij maastricht...... ook vw dealer en 25% korting op onderdelen........
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan is het altijd nog een originele Nederlander ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super mooie G60 man, vind die sebrings er echt netjes onder staan!
|
|||
|
|||
![]() Heey kerel...mooie g60...maar werk jij bij wealer in roermond dan? Kameraad van me werkt (nou ja werkt hahaha is aanwezig) daar. Volgens mij heb ik je ook wel een paar keer in Swalmen zien rijden.
|
|
||||
|
||||
![]() Nee ik werk niet bij wealer, ik werk in Reuver dus dat zou kunnen ja.
Jij rijdt toch ook G60 of niet ? |
|
|||
|
|||
![]() hey nette g60 man
niet veel meer aan doen!! super auto zo te zien
|
||||
|
||||
![]() Mooie g60 proficiat ermee.Blijf t alleen wel jammer van je golf 1 vinden.
Maar goed ik hoop dat we elkaar weer eens treffen van de zomer om de g60 is in t echt te kunnen bewonderen. Grtn |
|
||||
|
||||
![]() Dank je Marco.
Van de zomer zien we elkaar wel weer. De golf 1 was ik op uitgekeken, en vond het jammer om hem zo weinig te gebruiken. De G60 ziet er opzich niet slecht uit, maar je kan hem natuurlijk niet vergelijken met de golf 1. Groetjes. |
|
|||
|
|||
![]() Jep....koets ook rond in een g60. Waar werk je dan in Reuver? Werk ook in Reuver namelijk.
|