![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een hok
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb het even nagevraagd bij een collega die er nog van wist: back in the days zat er een "ZZ" kenteken op, tijdelijke/beperkte toelating tot de Nederlandse wegen dus. In die ruimte zit niets, afgezien van de verstevingen die de verhoogde bodem dragen. Dit is trouwens de 2e, er is er dus nog één (geweest). Heeft heel wat dienst gedaan op shows, optochten, festiviteiten... |
|
||||
|
||||
![]() WTF
![]() Wat een schokbrekers ![]()
|
||||
|
||||
![]() als ik hem kocht deed ik er een schroefsetje onder..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was dat geen gele, in "Blij-dat-ik-rij" bestickering ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee, mijn informatie blijft beperkt tot het Koni-tijdperk, de eerste was toen een luxere uitvoering dan deze en oranje/rood. Beiden zijn destijds door Ruska op aanvraag gebouwd. Weggedrag was niet veel anders dan normaal - chassis ligt tenslotte op normale hoogte. Uiteraard lag het zwaartepunt een stuk hoger en de flatgebouwvorm zorgde op hogere snelheden uiteraard voor de nodige trillingen. Hopelijk op korte termijn wat foto's uit de oude doos... |
|
||||
|
||||
![]() WTF? dan rij je wel voor schandaal!
|
||||
|
||||
![]() Daar moet je nie te snel mee door de bocht gaan...
![]() ![]() ![]() Wat een ugly ass motherf***er ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wahhaha! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand foto's van welke auto hier wordt bedoeld? De marktplaatsadvertentie doet het niet meer... En ik denk niet dat het hier over de gewone country gaat die in de link van DeNB3rt staat...
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
De advertentie op Marktplaats
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel zo een autootje uit een kinder tekenfilm met een mond en ogen... zo een soort cars auto... lol!
|
||||
|
||||
![]() Die zijn goed, met schokbrekers!