![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je bent nog vergeten te melden dat de motor ook los van de bodem ligt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Speciaal voor de heer W76: De motor staat ook los van de bodem en droog in de schuur.
Zie alhier een smilende Wouter: Dat blokkie dat pakken we ff... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ey Friek! Nu ben je gister weer druk bezig geweest, maar je moet ons hier ook een beetje op de hoogte houden!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, psies !!
Moet je kijken wat een verslagen ik maak over de typIII ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had ook een Mexico kever, maar dan met kenteken JS-68-ND... leuke kentekens allemaal... Heel veel succes ermee! Zal af en toe 'ns kijken hoe 't vordert. Ik ben aan het sparen, wil een oudere kever kopen dan. Gr. Dani
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee das grappig! Meende dat ik er wel meer gezien heb met JS-??-ND. Deze lijkt straks een ouwetje zeg maar, achteraf misschien wel liever een pre-67 willen hebben maar ach... dit eerst eens klaar! En op naar Budel!!! En gezien er gesuggereerd wordt dat er niets gebeurd bij deze ff de laatste updates ![]() en het ziet er vrij goed uit hoor! De onderplaat zal idd vervangen moeten worden, ook het blikwerk van de koets moet daar bijgewerkt worden en de voor- en achterpanelen zijn er inmiddels af. Nu de dorpels aanpakken, dan is de koets ver heen! qua 'opruiming' dan ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar staat je kever op? ik wil ook zo'n karretje bouwen voor de derby maar de wielen die te koop staan kunnen niet een totaal gewicht van 700 (laat de motor eerst zitten) kilo dragen, maar slechts 125 per wiel.
Ga je de kever zelf spuiten of laat je het doen. Ik heb veel moiete met een spuiter te vinden. De één heeft er bij voorbaat geen zin en en de ander vraagt er echt absurde prijzen voor. |
|
|||
|
|||
![]() Zou het blokke er toch uithalen, scheelt weer een 100 kilo, helemaal als je gaat spuiten?
Sterkere wielen zijn vast wel te vinden, alleen niet bij een bouwmarkt.. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Zoiets Alfred? |
|
|||
|
|||
![]() Idd maar ik heb bij een gereedschap speciaalzaak gekeken en wieletjes van dit formaat kunnen misschien wel de last dragen maar mogen het niet. Lijk me niet een puik plan dat ik straks dat barrel op mijn pens krijg.
En ja de derby wordt gespoten! Eindelijk een bedrijf met schappelijke voorwaarden en prijzen weten te vinden. Nu is het een kwestie van strippen en op lokatie schuren. Dus mocht je nog tijd en zin over hebben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kale carosserie weegt misschien maar 300 kilo, dat moeten die wieletjes wel kunnen hebben toch?
Blokkie erin: 400-450 kilo... Hulp? U roept maar...hebben we het zondag wel over anders.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het onderstel is een rek voor steigerdelen met wieltjes van een rolcontainer. Gewicht niet naar gekeken, maar rol um zo heen en weer. De body is dan ook met vier man te tillen, valt mee. Spuiterij heb ik me nog niet mee bezig gehouden, dat is van later orde ![]() Eerst het geheel weer dichtmaken!
|
||||
|
||||
![]() Polopower,dan gebruik je toch twee wieltjes naast elkaar.Dan kom je op 1000kg
|
|||
|
|||
![]() [zuinigheid-mode]Dat had ik ook al bedacht maar die krengen kosten 14 euro per wiel [/zuinigheid-mode]
@ dennis: vanaf hoe laat ben je in Leek zondag? @ Bietelfriek: Waar woon je ergens? Heb misschien wel een adresje voor je mits je al het voorwerk zelf kan doen (lassen etc) . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Noordbergum, Fryslân dus. Lassen gebeurt al, zou alleen op strakmaken en spuiten uitkomen, Buitenkant dan! En u woont? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Surhuisterveen ek Fryslân dus. En om de hoek. Informeer eens bij ESA marum Langs de A7 daar laat ik het ook doen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ben je daar kwijt ongeveer, kun je dat vertellen?
|
|
||||
|
||||
![]() Surhuisterveen! Mient van der Poel! De Bruin Transport!
|
|
|||
|
|||
![]() @Split: Ik kan mijn derby voor MAX. 1500 euro laten doen. wel moet ik de wagen dan zelf strippen en ga ik met wat kameraden op lokatie de wagen schuren. Veel van de 5 a 6 bedrijven die ik heb gevraagd durven zo het dubbele tot het direvoudige te vragen dus dan vindt ik dit een schappelijke prijs. (let wel: het gebeurt bij een bedrijf en niet iemand die in de avond-uren bijbeunt)
@Palmolive Patser ![]() Oh ja tis Mient DE Poel |