![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tsja, ik sta normaal altijd op een parkeerplaats buiten het terrein, maar had een gerepareerde auto voor een proefritje mee naar huis.
Eigen auto dus VEILIG binnen de poort 's nachts (incl. bewakingsdienst ![]() ![]() Tot overmaat van ramp heb ik nog twee gozertjes bij mijn auto zien rondstruinen, maar ja dat gebeurt wel vaker.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou je denken ? Audi 50 in 10 kleuren met 2 stoelen en een dashboard en stoelen geen bergvakjes . tapijt , hemeltje . Zelfs de doppen waren uit de bodem ( he User X je ? ) Maar toch opengebroken ... Zelde geval bij de Derby die toen net gerestaureerd was en ervoor stond . Kom je op het politiebureau "2 Autos meneer ? Bent u autohandelaar ? Dan kan u alleen aangifte doen als u de papieren meenemt en aantoont dat u ook de eigenaar bent " @ Blikopener : laat me raden : de dop van links achter ? Zo ja : die heb je hier demonstratief eraf gehaald en er weer opgezet ... |
|
||||
|
||||
![]() Pieter,
Geen nieuw model deuren in de sleeper, das teveel van het goeie. Hoe me wel aanbevolen voor de spuitbus. Bel je morgen om af te spreken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je de nieuwe lakstift in het dashboard al ontdekt? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Neeheee, die zit wel goed vast..... (m.a.w. het was de RECHTER kant) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker, die is al in gebruik geweest zelfs. Fatima heeft nu goudkleurige nagels ![]() Shoarma en couscous al dagen met stukjes goud erin..... |