![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ttt
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Da's forumtaal volksedition
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds te koop! Ik word gek van de prutsers op markplaats!!! AAAAHHH
Hij¨Ik ben een expert, ik wil de auto kopen, wat is er aan¨ Ik¨Heeft een paar cosmetische plekjes, oa voorschermen, kofferklep¨ Hij¨De auto is niet meer te redden, niet te restaureren¨ Ik¨Riiiight....¨ Maar goed, wie wil? Met nieuw APK en de wielen, 2500 euro, doe ik er 2 nieuwe schermen bij. Zonder Fuchsen, met APK, zonder extra schermen 1500 euro.....
|
||||
|
||||
![]() Golfje g60 misschien iets voor jou???
Zender turbo II wielen eronder, 225pk, nieuwe uitlaat van voor naar achteren, Nieuwe APK bij aflevering, leder interieur????????????????????? |
|
||||
|
||||
![]() Ruilen?
|
||||
|
||||
![]() Stijn; zie pb!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ruilen die handel Bien!!! Super strakke bak Stijn!!! ...maar ja ik heb er geen geen (pl)euries voor... :o
|
||||
|
||||
![]() Heb in de Kevert rondgereden : rijdt super lekker en een bekijks dat je hebt met die lage buikschuivert !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Grien_60 en Drijn, jullie zijn gewaarschuwd...
VAN RUILE KOMP HUILE!!! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Ruil ga nie door!! Golluf is kaduuk en kan hem misschien ruilen tegen iets anders heel aantrekkelijks, maar dat hou ik geheim!!
|
|
||||
|
||||
![]() Boessie?
|
|
||||
|
||||
![]() Was het maar waar!!
![]() @gert; denk dat mijn kevertje nog wel lager ligt dan die van stijn........ |
|
||||
|
||||
![]() sab moet je perse van je golf af??...ik dacht dat je er wel gek mee was
|
|
||||
|
||||
![]() Nou perse niet........ Maar hij is zovaak stuk gegaan dat het bijna zeer begint te doen in mijn portomonee. Dat geld steek ik liever in luchtgekoelde auto's. Ik heb de golf nu ruim een jaar en heb vanmorgen uitgerekend dat ik een bedrag kwijt was aan reparaties wat gelijk ligt aan de aanschaf waarde van de hele golf..............
![]() Maar wie weet is hij straks goed en gaat hij nooit meer stuk, dan hou ik hem gewoon!! We zien wel dus! |
|
||||
|
||||
![]() Ik had al zo'n gevoel dat ie niet lang meer in je bezit zou blijven..... Maar geef je absoluut geen ongelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Kever is al verkocht.
@Bien Ligt jouw Hecho Maybe Mechico lager dan Wouter z'n Kevert dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ahaa, via dit topic weten we meteen wie de nieuwe eigenaar is ![]() Bijft een mooie kevert! Lager dan VolksWouter??? is that possible?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geinig om dat terug te lezen allemaal.....ik lees stil mee...
|
||||
|
||||
![]() Hij is toch lager dan Wout?
|
|
||||
|
||||
![]() De mijne is niet lager dan die van wout maar mijn nummerplaat hangt 1 cm boven de grond, en mijn stabilisator stang ook!
@marco; de golf blijft! |