![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe mij deze maar:
Zijn dan wel niet de duurste, maar toch... Denk dat ze wel leuk zullen staan onder m'n GTS-je, vooral in het wit!
|
|||
|
|||
![]() HTN Rennsport 13" zeker.
of Atiwe 13" |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ey dat zijn mijn schoenen... @ Sponzer, als je die velgen graag wilt dan koop je ze toch gewoon, dan is t toch niet echt een droom ofzo? En ik zei alleen dat t geen BBS was en dat die jongen op Cleaned ze verkocht onder de noemer ADAC rennsport, nooit gezegd dat ze dat waren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MIJN schoenen ![]() Als ze binnen je handbereik zijn en niet duur, wil dat niet zeggen dat ze niet jouw droomvelgen kunnen zijn... Je hebt dan gewoon mazzel dat je droomvelg goedkoop is of makkelijk te verkrijgen! Mijn droomhuis is ook geen kasteel, en best wel te bereiken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() WRD MESH
1991 Jetta MK2 1.3 (sold) ![]() 1999 MX5 NB 1.6 (sold) ![]() 1990 Golf MK2 1.3 Low&Slow Daily ![]() 1998 Kawasaki Ninja ZX7-R ![]() 2003 Jaguar X-type (for the lady ![]() 1989 Golf MK2 GTI 16v (waiting to be fixed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() wat een geweldige dingen: het liefst ziet de wagen er dan zo uit:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zal dan wel, ik weet het niet, ben niet zo bekend met de verschillende merken (dure exclusieve) sportvelgen. @Arjan, "Styling Z" velgen zijn het.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 14-01-2007 at 00:21. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() en dan 14" 8j rondom ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() deze velgen wil ik wel graag onder de polo maar alleen de $$$$ is me wat te hoog ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal top deze velgen. Ik heb mijn golf ook even aangepast, met MIJN ![]() In wat voor prijs vallen deze velgen eigenlijk, zal wel niet te doen zijn denk ik. ![]() Maar deze zouden het worden als geld geen rol zou spelen. 10X mooier dan BBS, OOK als geld geen rol zou spelen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik meende rond de € 2000,- in 15 inch ......................maar pin me der niet op vast
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En de 13'' ![]() De 15'' klink dan al redelijk haal baar. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je ziet ook 2 echte schoenen op die foto en die zijn toch wel echt van mij... M.a.w. ik heb die foto gemaakt van MIJN velgen en MIJN voeten ![]() btw T@pestaartje ze zijn te koop hoor....
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Veel goedkoper, in de USA op eBay voor 499 een nieuwe set 7Jx15 in 4x100. Maar nogmaals mij vraag, wie weet waar je in Europa aan Maxxim/Konig/Work/Equip velgen kan komen??
|
||||
|
||||
![]() @Stijn
En dan moeten ze hier nog komen...................ik had de prijs gehoord van een setje 15in in 9j voor en 10j achter. Voor een driftauto was dat. Deze staan erop voor 300 dollar..................kheb de verkoper gevraagd wat het verschepen naar NL kost. 15inch 8j ![]() Last edited by Dasher : 14-01-2007 at 15:28. |
|
|||
|
|||
![]() Dit hou ik even in de gaten, dit word zeer interessant.
![]() Maar zijn ze ook te krijgen in 13'' Op Dubmodder staan ze bij de 13'' en 14'' |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedoel je deze? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26999 dat zijn namelijk image wielen geen htn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ga ook voor deze ! WRD blijft toch wel heel aparte en mooi.. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel geen type 1 maar als ik er 1 zou hebben dan kwam er iets in 14 inch onder en dan helemaal gapolijst.
![]()