![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja vonden wij ook!!
nog even verlagen en andere wielen hopelijk voor de zomer klaar!! |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet of het bij deze ook zo werkt maar misschien heb je wat aan de tip...
Mijn broer zijn GTI met PF motor had dezelfde problemen, daarvan heb ik de stationairschroef welke de gasklep open drukt nog iets ingedraaid. Als deze onvoldoende open staat neemt de omloopluchtregelaar de taak over en staat deze hem constant bij te regelen waardoor hij dus steeds staat te variëren.
|
||||
|
||||
![]() deontsteking stond niet goed, dat is nu klaar alleen trekt tie na de 3000 toeren niet echt door!!
dus met andere woorden hij is lui!! |
|
||||
|
||||
![]() bedankt jongens voor de hulp!!
hij is weer rijd echt als een 2 liter!! en nog even een weekje wachtenop mijn verlagingset en ik kan weer sleutelen |
|
||||
|
||||
![]() eidelijk eind deze week komt het verlagings setje binnen!!!
kan hij eindelijk naar beneden!! |
|
||||
|
||||
![]() velagingsset zit er onder!!!
morgen even foto's maken tenminste als de sneeuw weg is!! staat stukken beter!! |
|
||||
|
||||
![]() Nou de sneeuw is weg, waar zijn de foto's??? ik ben benieuwd, zo veel verlaagde variants kom ik nou ook weer niet tegen.
|
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn de " pics " ??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() morgen als ik op tyd uit mijn werk ben zal ik even een paar schieten
|
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit
ik heb ook een golf 3 variant maar dan een gt tdi 110pk hij ligt voor ook 6cm lager maar achter 4 cm vond ik laag genoeg nu kennen de 17" er nog net onder. benieuwd naar fotos |
|
||||
|
||||
![]() Met de schroefset bijna op zijn laagst toch ook nog wel???:
![]() ![]() ![]() Last edited by variejantje : 15-02-2007 at 12:20. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi hoor. wat voor merk schroefset zit er onder. |
|
|||
|
|||
![]() Kun je nog wel sturen?????
Lijkt me dat hij wel aanschaaft. |
|
||||
|
||||
![]() of je rijd met 6,5j velgen
zal morgen even foto's maken gelijk even met mijn drie delige 15 inch bbs rs001 die overgens nog steeds te koop zijn. |
|
||||
|
||||
![]() edwin we zitten met smart te wachten op de foto,s kom maar op het is nu mooi weer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erg leuke foto, maar zo laag staat hij al lang niet meer want je kunt niet sturen zoals hij nu staat.
|
||||
|
||||
![]() hier bij de foto's nu ook even menteen de drie delige bbs er onder mochten er belangstellenden voor zijn!!
voor 7j en achter 8j met banden maat 175/50/15 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat goed edwin, dit wordt wel wat
![]() |