![]() |
|
||||
|
||||
![]() net ding Arjan!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vond het wel een goed idee (vooral die witte knipperlichten, was meteen verkocht toen ik dat ooit had gezien bij een jetta, maar ze zijn wel prijzig ![]() Laat maar is weten wat die mistlampjes kosten ![]() ![]() GRTZ Joeri |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hoort nog van mij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave bak!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb wel een grote schuur maar ...................... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie kar man perfekte kleur. als je dan toch voor die mistlampen aan het bellen bent ik heb ook nog wel belang bij een setje
|
|
||||
|
||||
![]() komende zaterdag issie jarig
![]() ff een keurinkje voor zijn verjaardag en een klein beurtje... Ook een fris uitlaatje eronder, komt van mijn groene ![]() Dus binnenkort te bezichtigen op de openbare wegen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ben benieuwd wanneer ik hem spot
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta. Alweer 1 erbij,hoe meer hoe beter!
![]() suc6 ermee ps mijn reactie op jouw pm nog onvangen ? Laat a.u.b. even wat weten. groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() Het kenteken is binnen
![]() Vorige week donderdag even met de Jetta naar de RDW in Groningen heen en weer gekacheld. Rijdt heerlijk zo met een automaatje ![]() Vandaag viel het papiertje op de mat: ![]() En hier nog ff wat GSM-fotootjes van bij de RDW: ![]() ![]() ![]() ![]() Nu nog even keuringsklaar maken en gaan met die banaan ![]() Hopelijk lukt het nog voor vrijdag, want dan neem ik hem mee naar Leiden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie jetta.
Veel plezier ook met deze. p.s. wat is er vrijdag in Leiden??iets gemist? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kom dan in Leiden, de grote billboards gemist? ![]() Heb gewoon ff een familieweekendje hoor, verder niks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alleen in het begin is het een beetje vreemd, tenminste als je alleen maar handgeschakelde auto´s gewend bent, ik moest even aan de automatic van mijn huidige Golf 1 wennen.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Vandaag de Jetta op een ton gezet ![]() ![]() ![]() Beetje onduidelijk, maar toch wel goed zichtbaar ![]() Krijg ik nu ook zo'n mooie badge van VW? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je rijdt te hard
![]() Heb jij trouwens een 6-cijferige kmteller, die van mij gaat tot max 99.999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik reed 10 km te langzaam ![]() Goeie vraag trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laatst ff een rondje Bourtange gereden
met mn meissie achter t stuur ![]() Aldaar een paar fotootjes geschoten ![]() ![]() ![]() Meer op www.watercooled.nl ![]() Binnenkort een paar kleine aanpassinkjes, maar daar heb ik het dan allemaal nog wel over ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooie foto's wat er daar van je rode gevaarte staan.
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik nogal flauw ben van dat gekraak in mijn
luidsprekers, vandaag maar eens een rondje Stadskanaal gedaan en nieuwen gekocht... Oud vs. nieuw: ![]() ![]() ![]() ![]() Echter zit ik nu met een klein probleempje... Aangezien de nieuwe luidspreker achter er met het roostertje gemonteerd er zo uit ziet: ![]() Ik wil het liefst de oude optiek houden op de hoedenplank ![]() Maar ik weet niet hoe ik te werk moet gaan om de boxen over te zetten. Volgens mij zijn deze oude namelijk gelijmd ![]() ![]() ![]() Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste de nieuwe binnenwerkjes over kan zetten in de ode behuizing? De oude behuizing hoort namelijk weer in de hoedenplank geschroefd te worden ![]() __________________________________________________ __________________ Zou iemand van de heren modder-eters deze thread misschien willen verplaatsen naar "watergekoelde projecten"? Er staan namelijk nog een paar dingetjes te gebeuren. (Als het kan ook graag de titel aangepast naar Low-budget Jetta MK1) |
|
||||
|
||||
![]() vette bak man
![]() ![]() |