![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
39 eurocent ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik idd ook aan zitten denken. Stel dat het broertje van H de auto incl papieren door verkocht heeft aan een fijne vriend.. De familiebanden daar zijn toch al niet geweldig.. Maar goed, 't ding moet van z'n naam af, die auto zal me eerlijk gezegd een worst wezen. Als het ding rijdt, rijdt ie niet eerlijk en voor hetzelfde geld ligt ie in de rijn. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm en dat boven op de som wegenbelasting van 2001 t/m nu.. ![]() Bedankt! Ik ga dit denk ik maar eens voorstellen. |
|
||||
|
||||
![]() Geef dat hok gewoon als gestolen op!
Als je verbaal opmaakt is de laatste vraag die ze je stellen: hebt u iemand toestemming gegeven om de auto mee te nemen? Heb je niet, dus hij is gestolen. En geloof me, die auto vinden ze niet meer terug, en als het wel gebeurd weet je waar ie is en kun je hem laten slopen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, 44 eurocent ![]()
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? Last edited by PeterZ : 30-01-2007 at 17:45. Reason: notcomplete |
|
||||
|
||||
![]() Dan heb ik oude postzegels
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo we zijn ondertussen een maand of wat verder maar gister is de verlossende brief binnen gekomen!
Het is gelukt! Allemaal erg bedankt voor het meedenken!! Alex |