![]() |
|
||||
|
||||
![]() In een woord: "Waardeloos"
Het begon vrijdag avond, auto ingepakt (Daily Jetta) ff de bijrijders stoel en de achterbank eruit om onderdelen mee te kunnen nemen. MacLite mee en onderweg naar tukkerland. Ergens bij Apeldoorn begin de Jetta te stotteren en valt vervolgens stil alsof de brandstof op is. Dit leek me sterk, had namelijk 40km daarvoor de tank vol gegooit en de meter stond nog op bijna vol. Motorkap open en het was behoorlijk nat onder de motorkap, toen zag ik bij de brandstofpomp (kleine membraampomp op de cilinderkop bij een 1300) dat heel het huis van de brandstofpomp gescheurd was. Mooi vervelend want dat zou ik niet zo ff op kunnen lossen. Anwb gebeld en we waren ongeveer 500 tot 1000 meter voor het tankstation. Hij was er vrij snel (10min) en ik vertelde dat ik al wist wat er aan de hand was en of hij mij even naar het tankstation kon slepen. Moest hij toch nog eerst zelf kijken of hij het dan wel oplossen kon.... Ja maat doe de pomp maar ff lijmen met Pritt ofzo.... Zegt hij dat hij me niet mag slepen. Ik hoezo dat heeft de wegenwacht wel eens vaker bij me gedaan, het is maar een paar honderd meter tot het tankstation.... Hij wou niet kon niet en had last van de regen. Aangezien ik geen zin had om de auto 500m te gaan duwen in mijn uppie en omdat ik dat ook niet vertrouwde met al die auto's die langs me reden met 120. Dus hij een sleepdienst gebeld. Anderhalf uur later komt er een mafkees aan zegt hij ow, ik sleep je wel even naar het tankstation.... GRRRRRR. Er zijn wel voorrij kosten aan verbonden meneer. Ik heb een internationaal service van de ANWB en dit had ik nog niet eerder gehoord. Maar goed. De beste man heeft me op het NS station van Apeldoorn eruit gezet. De volgende ochtend eerst naar Friesland toe om de 75tiger golf op te halen. Dat ging allemaal vlot. Daarna naar Apeldoorn en de Jetta opgehaald. Nog ff langs de sloop en een 1600 motor van de brandstofpomp ontdaan. Thuis de jetta weer klaar gemaakt. Maar de bedoeling was om vrijdag avond bij de 76tiger alle losse onderdelen mee te nemen en alles te regelen met de verkoper, want de volgende ochtend vroeg ging hij op vakantie. Aangezien ik 's avonds niet bij hem kon komen is het afwachten tot hij terug komt van vakantie om de deal rond te maken.
|
||||
|
||||
![]() Door de financiele tegenslagen (reparatie jetta/wegslepen) kan de koop niet door gaan. Ik heb dit gisteren overlegd met de verkoper.
Tevens een upje voor de verkoop!
|
||||
|
||||
![]() Klopt, helaas is de verkoop niet door gegaan, daarom weer te koop aangeboden.
|
||||
|
||||
![]() zeer mooi project en knetterhard nog bedankt voor het vlotte zakendoen
groeten rob |