![]() |
|
||||
|
||||
![]() nondedju, daar heb je nog veel werk aan
heel veel sterkte en suc9 want dat kan je zo te zien wel gebruiken |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Quote:
Wat is de motorcode? Anders kunnen we er weinig over zeggen, iets van een Golf 2, maar geen Golf 1 blok.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 23-02-2007 at 15:02. |
|
||||
|
||||
![]() ja tis type 2 zover was ik al , boven de 1e bougie staat 025103373 aa
misschien zegt dat al wat meer? Ik heb trouwens wel een dtm wisser en en strakke achterklep .whoooot ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, niet veel, helaas...de motorcode staat op het cilinderblok ingeslagen op de cilinderblok,net onder de overgang met de cilinderkop, achter de stroomverdeler. De (eerste twee) letters voor de cijfers zijn bepalend.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En je vergeet dat kijkgat in je vloer. dtm wisser en achterklep: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik mag voor jou hopen dat je niet al teveel hebt betaald voor de golf
|
|||
|
|||
![]() sjezus nog aan toe
![]() Dit houdt bij €250 euries wel op. |
|
||||
|
||||
![]() sow..
![]()
|
||||
|
||||
![]() tja wat moet ik zeggen mss heb ik idd wel teveel betaald
ben me ook eens aan t beraden of ik dit een kans ga geven |
|
||||
|
||||
![]() och jeetje
![]() Of heeeeel veel succes met de resto, of succes met het zoeken naar een andere ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn advies... zoek een goeie 83tiger zijn stukken harder dan dit roestblik als je bodemplaten al verrot zijn is je dorpel ook weg en je wielkast randen wil je al helemaal niet weten... nee deze zou ik laten varen... mijn mening tenmiste
|
|
||||
|
||||
![]() mijn advies: alle onderdelen die eraf kunnen en nog goed zijn eraf slopen...leuke 83er kopen voor weinig en daar lol mee hebben en geld in stoppen...dit is zonde...
EDIT: zelfde als Bonito hierboven dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() De wagen is idd goed krokant, slopen en alle goede onderdelen bewaren.
Hoe is de wagen bij de achterophanging, als t daar ook mis is, dan is deze wagen niet de moeite, mits je zelf plaatwerker bent en het meer als n uitdaging ziet. Succes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt op PF motorblok |
|
||||
|
||||
![]() wielkasten zijn juist keihard , de kokers en bodemplaat daar zit t werk
mja tis een halve auto dat is nu net t probleem , ik heb geen interieur anders gaat ie maar weer deruit maar niet voor minder dan dat ik er voor gegeven heb En wel allemaal heel makkelijk gezegd zoek een 83er als iemand er hier 1 weet voor normale prijs graag... Last edited by dw1986mk1 : 23-02-2007 at 17:44. |
|
||||
|
||||
![]() net nog even naar de foto's gekeken.... ze hebben geeneens de auto goed afgeplakt/gestript de rubbers zijn voor de helft groen.. de motorklep stang hebben ze geeneens verwijderd (kwestie van 3 tellen) mijn idee dat de lak nog niet eens hard is.. gewoon voor de verkoop een dikke laag plamuur over de gaten heen gesmeerd en overblazen, zodat het lijkt dat hij strak is... kijk over een maandje of twee maar weer eens naar deze auto en dan zul je zien dat over een groot gedeelte van de auto de plamuur gaten weer tevoorschijn komen.. tis verekte jammer maarja.. verkoop hem in onderdelen zoals al eerder vermeld hier ramen verkopen dash motor versnellingsbak stoelen enz..
|
|
||||
|
||||
![]() nou dat van t spuiten valt wel mee , hij is wel een tijd geleden gespoten , maar dat is nog redelijk.
zo is ie vrij strak , maar als ik zo t commentaar hoor nijg ik steeds meer naar t onmogelijke te gaan doen |
|
|||
|
|||
![]() Er zit veel werk in deze bolide, maar met gezond verstand en veel geduld + een goede lasapparaat is hier een leuke wagen van te maken. Succes.
+ps ik heb nog een chassis staan misch kan je van 2 auto's 1 hele goede maken.
|
||||
|
||||
![]() Hmmm...
![]() Ik ga jou heeeeeel veel succes wensen denk ik !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een '83er GTI voor een "normale" prijs wordt lastig, meestal ook al als die auto's in tamelijk goede gebruikstoestand zijn, dus niet slecht, maar ook niet top, mja, wat is voor jou een "normale" prijs?