![]() |
|
||||
|
||||
![]() anders doe je ff een ouwe topic open ;-)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is ook handiger als 'ie de brug op kan... en je moet ook eigenlijk een keurmeester hebben die met een zwaar verlaagde auto om kan gaan. Ik had dat dus niet, en had vervolgens ook schade aan de auto omdat 'ie moeilijk de brug op en af te krijgen is... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De auto moet de burg op kunnen voor de APK, of het nu met extra lange rijplaten is die je zelf meeneemt maakt niet uit.. als ie de brug maar op kan.
De veren moeten ook op hun plaats blijven zitten (dus in de inkepingen) als de auto opgekrikt is, voor en APK en het lijkt me ook beter voor je eigen veiligheid want mocht je door wat voor reden dan ook een keer loskomen van de grond met je wielen is het wel fijn dat de veren op hun plaats blijven zitten Als ze ronddraaien kan de hoogte links tov rechts veranderen met onvoorspelbare gevolgen) |
|
||||
|
||||
![]() artikel 5.2.28-veersysteem blz 37, tabblad3
1 personenauto's moeten zijn voorzien van een goed werkend veersysteem.Banden worden niet als deel van het veersysteem beschouwd. 2 de onderdelen van het veersysteem mogen geen breuken of scheuren vertonen, mogen niet ernstig door coorrosie zijn aangetast en moeten deugdelijk zijn bevestigd. 3 personenauto's moeten zijn voorzien van deugdelijk bevestigde en goed werkende schokdempers. |
|
||||
|
||||
![]() maw het maakt niet uit of je veer zelf nu 4 cm losligt.... de schokdempers moeten goed vast zitten....
|
||||
|
||||
![]() ik ben laatst met de G60 van me broertje bij de rdw geweest in Schiedam...
en die ligt ook vreselijk laag... ze hebben daar van die ijzeren beugels over de smeerputten liggen in de lengte richting en daar koest je dus overheen kunnen werd daar gezegd... dus heel voorzichtig aan komen rijden en dat ging dus net niet net wel... heel voorzichtig iets gas gegeven en de auto ging dan wel met zijn subframe over die balken maar hij kwam erop dus hij was goed :p maar verder had hij niks te zeggen enige wat ie zei was als ie nog iets lager was dan kon ik hem niet keuren dus afkeur... maar dat was dus niet zo...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ligt eraan wat je deugdelijk bevestigd vind ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waarom zoek je niet een met een put? dan ben je er toch vanaf? in de joure zit er een,hoeft hij niet de brug op.
|
|
||||
|
||||
![]() Idd Wierda in Joure...ga ik al jaar en dag heen met mijn lage auto's...nooit problemen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker geen moeilijke lui bij wierda, ga er al jaren heen. ze wijzen je op de foutjes en ze helpen je met het versjoemellen voor de steekproef! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() yup...