![]() |
|
||||
|
||||
![]() alarm? als je het er al uit zou krijgen mag je het voor een paar tientjes hebben.
De kabelboom is in de zomer van 2006 van voor tot achter opnieuw ingetapt namelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik rij tegenwoordig een corrado g60 |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat heb ik gezien, een hele mooie wagen.
Maar zijn er verder nog dingen aan de gti waarom je hem hebt weggedaan. Dus technisch en wat uiterlijke staat betreft. |
|
||||
|
||||
![]() verdere redenen had ik niet om hem direct weg te doen maar hij had wel op de carroserie een aantal punten en het blok heeft veel gelopen.
zie mijn oude project topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3288 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat kun je verwachten voor 250E ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() 150 euro...hij mag ook voor 100 euro weg maakt me niet uit...maar dit weekend gaat het blok eruit en word het me nieuwe salon tafel
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had ik je al geboden maar niets op gehoord??? |
|
||||
|
||||
![]() Henk, wacht er nog even mee (met blok eruit lepelen). Net even een maatje van me ingelicht omtrent deze wagen.
|
||||
|
||||
![]() Blok is inmiddel grotensdeels ontmanteld. carroserie gaat naar de sloop, blok heb ik een goede bestemming voor gevonden
![]() slotje! |