![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal inge blij mee zijn
![]() ![]() regel het gewoon op een middag, heb je een veel grotere opkomst ![]()
|
|||
|
|||
![]() idd, om het met enige regelmaat te doen zou ook wel tof zijn! Er komen er zoals je zei genoeg uit de regio, dan kijken we wel hoeveel animo er is... noem een datum en dan doen we het gewoon, klaar...
|
|
||||
|
||||
![]() hier een nieuw topic waar je kan stemmen welke dag je zou willen ..
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=34185 er is meer dan genoeg animo om het op een zondag te doen verwacht ik dus het zou leuk zijn om een zondag te pakken, zal wel pas half/eind Mei worden ivm Martinus, Stijn en ik die allen op vakantie gaan in Mei als je wil komen svp even stemmen op welke dag, al lijkt het me al gesneden koek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zondag 20 mei gaat wss niet lukken ivm vakantie
zondag 27 mei is de vwforum meeting .. |
|
|||
|
|||
![]() 13 mei?
|
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat martinus dan op vakantie is, die komt meen ik 19/20 mei thuis
|
|
|||
|
|||
![]() 20 mei? of is dat nu te laat :P
nee ff serieus, prik een datum! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik stel voor
3 juni of 10 juni anders komt er nooit iets van. Dus als 3 juni te snel is, wordt het 10 juni. En als het allebei niet is, dan zoek ik het niet meer dat wachten ![]()
|
||||
|
||||
![]() 10 juni 2007
VW Team de Kempen 3e int. VAG treffen Truckstop Nobis te Asten 3 juni: 9th International Meeting VW Club Charly's. (aanrader ![]() Info: www.vwcharlys.be 3 juni: VW Audi Meeting Bergum, Team Friesland. Lokatie: Manege in Bergum |
|
||||
|
||||
![]() ow haha, nog niet eens aan gedacht
ehm.. danne.. 17 juni
|
|||
|
|||
![]() Als er iets in Oss georganiseerd wordt geef ik de Jetta ook wel een slinger die kant op
![]() Ga alleen 3 Juni wel naar Bergum en 10 Juni naar Asten... |