![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
k heb nog wel 2 stoelen voor je met slechte bekleding. kun je zo ophalen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is een zeer leuk aanbod moet er alleen 3 uur voor rijden dat is me iets tever en nu weet ik dat, ik wat voor over moet hebben maarja... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stikker zit er nog in. maar wat voor code;s moeten daar dan staan, neem aan dat ze met codes werken?? |
|
|||
|
|||
![]() marktplaats staat meestal wel wat op
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een gti interieur in mijn Golf 1 zitten. Het is een gti interieur. Grijs zwart gestreept. De gene die jij dus zoekt
![]() Achterbank en bijrijderstoel in perfecte staat, bestuurders stoel is maar voor de helft gti ![]() ![]() Wil eventueel wel verkopen/ruilen. Kan namelijk niet op de kale bodem gaan zitten. Groeten, en ik hoor het wel __________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sticker met codes én beschrijvingen, over de codes op de sticker in jouw auto zul je dan moeten gaan navragen bij VW. Edit: nr. 7 "Innenausstattungs-Kennnummern" en vooral ook nr. 8 "Mehrausstattungs-Kennnummern" zijn in dit geval voor jou van belang. Kijk ook hier eens!
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 24-04-2007 at 21:20. |