![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja en vervolgens doen ze toch allemaal hetzelfde ![]() En reageert de rest heel erg verrast, van: " ![]() "Dit is toch wel de vetste van Belgie, doe zo verder... ![]() "Whooow echt super met dat dakrekje en die oude spullen erop, heel origineel... ![]()
Last edited by Berserker : 04-05-2007 at 16:13. |
|
||||
|
||||
![]() Wielen maken de auto .. dus ben wel benieuwd wat eronder komt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Berserker: Tja das uw mening he.Zitten idd een paar schijnheiligaards op cleaned maar da zal wel overal zijn.Valt me wel op dat er hier meer gepikt word op elkaar ipv over de autos te praten :-)..
@ Lieuwe: Zal wel in de smaak vallen omdat ze tijdloos zijn en in mijn ogen de mooiste voor onder een golfke. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of, "dat wordt de bom" 'ferm' 'proper werk' '15 duim eronder meer moe da nie zijn ' @ timmeke, niet om je thread te verzieken, ben jaloers opje auto! mijne was zelfde, enkel zonder die chrome bumpers. |
|
|||
|
|||
![]() @ DeNB3rt : Weet ik wel hoor.Weet ook wat je bedoelt met die argumenten.Kan me er ook aan storen soms.
|
|
||||
|
||||
![]() Hier vitten we indd wat meer op elkaar, maar zijn de meeste meningen wel eerlijk en goed bedoeld, dat heb ik liever dan alleen maar positief gebler...
Cleaned was ooit leuk, maar is qua forum nu helemaal verpest... Maar je hebt een super golfje, heel mooi zo in het wit...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ATS Classic?
|
|||
|
|||
![]() @ Tjaap: Nope.Alhoewel die ook vet zouden staan met witte harten ofzo.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nice, maar goedkope spons en waxbox op een vers gespoten lak
![]() |
|
|||
|
|||
![]() welke waxbox?En di spons valt nog goed mee van kwaliteit ;-).In de zomer ga ik een set halen.
Greetz |
|
|||
|
|||
![]() En spons op de vloer
![]() SUPER auto! RS is echt teveel gedaan nu, maar blijft wel enorm mooi!!!! |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie wagen, op de heen- terugweg 2x tegen gekomen (oranje golf1)
Vond het toch een van de toppers van de meet gister. Helaas niet in de prijzen gevallen.
|
|||
|
|||
![]() Als je BBS RS neemt a la, maar ga ze dan vervolgens niet verneuken :P Kortom, zo laten!!!
|
|
|||
|
|||
![]() haha ik denk als ik ze zo laat dat ik het te rap beu gezien word.ofwel de velgen volledig hoogglans laten polieren is ook een optie.we zien wel ;-)
@ Erik:Aah zat gij ook in de oranje golf 1?Heb altijd vriendelijk teken gedaan he ;-) hehe.Ik hoef niet in de prijzen te vallen als ik maar een anders altijd deprimerende zondag door kan brengen tussen de vw'kes is het goed voor mij :-) Greetz |
|
||||
|
||||
![]() Vond de andere wielen toch leuker staan... Maar verder wel een heeeel fijn golfje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je zelfs op film staan als je aan komt rijden
![]() |