![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn er ook interfaces voor oudere radio's? afgezien van de fm-modulator
ik heb een audi gamma radio met cd-wisselaar, nu wil ik mijn i-pod/i-phone via de wisselaar aansluiting aankoppelen...maar ik weet niet of mijn gamma radio dat herkend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die Radio is er al een tijdje Jaap. De Alpine IDA-X100 is een radio met i-pod bediening. Ik heb hem zelf in de cabrio. Er zitten 2 kabels bij ,1 voor usb en 1 voor op de i-pod ,werkt perfect. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha ja maar dat wist Jaap toen nog niet hoor, kijk maar eens hoe oud de eerste post is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oeppsss 2004 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier zijn kabels met interfaces voor te krijgen, de stekker gaat dan in die van de wisselaaraansluiting. Dit wil ik ook gaan doen met mijn gamma IV radio...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet jij ook toevallig welke? want ik kom ze tot nu toe alleen maar tegen met mini-iso... |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Radio met:
Cassette-speler: Cassette-MP3 adapter Muziek moet je via de iPod regelen. Aux-ingang: 3,5mm Jack kabel gebruiken Muziek moet je via iPod regelen. USB-uitgang: Dock connector naar USB kabel gebruiken Als je radio iPod ondersteund, is de muziek via de radio te regelen. Anders via iPod Tulp-uitgang: Nutteloos voor iPod, deze zendt namelijk signalen uit.
VWClubParkstad Last edited by Chriskee. : 31-03-2010 at 22:21. |