![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd word wel een dikke polo dit project blijf ik zeker volgen!
|
||||
|
||||
![]() wel leuk, is weer eens wat anders
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad weer eens wat anders
heb je een oude Polo met motorschade hiervoor genomen??? |
|
||||
|
||||
![]() kapotte versnellingsbak.
|
|
||||
|
||||
![]() Intercooler is dus geplaats, alle motorsteuen zitten op hun plek, nu dus draadboom aamsluiten, aandrijfassen maken, inlaat buizen plaatsen.
foto's (had helaas me digitale camera niet bij de hand, dus zijn met telefoon gemaakt) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk project, wel appart.
dit ga ik cker wel even volgen. succes verder met het project. Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo, echt klasse!
Even een vraag; Er zijn toch ook Polo 6n TDI modellen he, met de 1.9 motor. Die hebben toch de motorsteunen precies zo zitten als een G60 motor? Dan zou het met de dwarsbalken van een polo 6n TDI een kwestie van omzetten zijn, lijkt me dan? Ik heb zelf nu een Seat Cordoba TDI, en die zijn toch echt gebaseerd op de 6N.... Evengoed, klasse werk , echt top!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cordoba en Polo sedan/variant zijn 6K. Voorkop van een 6N is heel anders. Passen normaal alleen motoren in tot 1600cc. Dus niet de 827er motoren. |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is de 6n niet in 1,9 TDI geleverd, maar alleen in SDI en die heeft weer andere steunen.
|
|
||||
|
||||
![]() dat klopt. De 6N is alleen geleverd met een 1.9D en 1.9SDI. De 6N2 met een 1.9D 1.9SDI en 1.4TDI
De polo sedan is geleverd met 1.9SDI en 1.9TDI En de polo variant met een 1.9SDI
Foto's van - 1ste Volksforum.com Meeting Last edited by Mr.Markos : 09-06-2007 at 07:31. |
|
||||
|
||||
![]() 6N met een 1.6 diesel? Het is toch gewoon 1900SDI of 1400TDI bij de 6N?
Ontopic; coole auto en erg origineel met deze motor-setup! ![]()
|
||||
|
||||
![]() sorry was typfout, is idd 1.9D en 1.9SDI
|
||||
|
||||
![]() leuk project alleen de intercooler lijkt mij wat aan de kleine kant???
ik zou zeggen zaag die stalen bumper balk door en plaats alleen aan de bovenzijde een stuk buis voor de stevigheid en plaats daar tussen een grotere ic. |
|
||||
|
||||
![]() intercooler is (voorlopig groot genoeg denk 2 x zo groot als orgineel, mijn broer is gisteren met de kabelboom bezig geweest, alles eruit zuiveren wat overbodig is en alles netjes maken zodat hij ingebouwd kan worden, fotos volgen.
|
|
|||
|
|||
![]() Heel mooi project dit, ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
Blijf dit topic volgen, en succes !!
|
||||
|
||||
![]() verse update, hoorde net dat de kabelboom al compleet erin ligt, alles lijkt goed te werken en met een beetje gelukt loopt hij eind van de week, dan aandrijfassen en uitlaatsysteem maken, dan natuurlijk de remmen aanpassen milestone bumpers regelen enz.
|
|
||||
|
||||
![]() De g60 motor loopt! hallgever bleek kapot te zijn en is nu vervangen, ook zat er een vacuumslangetje verkeert maar is nu opgelost. Nu is het een kwestie van de uitlaat, aandrijfassen, remmen en milestone bumpers erop, en een bezoekje aan de spuiter. kleppendekseltje ff spuiten enzo.
foto's: ![]() ![]() ![]() Last edited by Caddy-W : 18-06-2007 at 21:15. |
|
|||
|
|||
![]() Super mooi project dit !!
|
||||
|
||||
![]() Zal wel lekker gaan denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Supergaaf dit!!
![]() Ziet er heel netjes uit,komt mooi uit die intercooler! ![]() Zal wel hard gaan dit! Mooie orgi look,en dan als je gas geeft.... ![]()