![]() |
|
||||
|
||||
![]() is dit geen pirelli?
|
||||
|
||||
![]() is dit geen pirelli? lijken inderdaad zwaar op die atiwe's!
|
||||
|
||||
![]() deze?
Hij lijkt er wel op, maar deze gouden is veel breder met meer gaten. Hoe groot zouden deze velgen eigenlijk zijn, die nbv. nog een foto: ![]() (klik voor grotere)
Foto's van - 1ste Volksforum.com Meeting Last edited by Mr.Markos : 05-06-2007 at 07:16. |
|
||||
|
||||
![]() al gehaald?
|
||||
|
||||
![]() nee want zoals ik zei, ik moest gister lang op school blijven voor ons project. En 's avonds kan ik ze niet daar niet ophalen dus moet ik helaas wachten tot donderdag of vrijdag. Want vandaag en morge ook weer lange dagen.
|
||||
|
||||
![]() die laatste twee foto's zijn Atiwes
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze dinsdag al gehaald. Heb net ff foto's gemaakt en op internet gezet
![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb ze alleen helaas niet voor 100 euro kunnen meenemen. Waren nog andere die interesse hadden. Maargoed ik vond de velgen wel wat geld waard, vind ze best leuk. Ze zijn volgens mij vrijwel nooit of misschien zelfs nooit gebruikt. Alleen wel wat beschadigingen in de lak her en der. Waarschijnlijk van opslag schade, verschuiven en verplaatsen enzo denk ik. Geen stoeprandschade enzo iig. Alleen de boutjes hebben een beetje roestvorming.. Hij had nog een ander setje liggen die hij zelf ging gebruiken. Maar toen ik eenmaal thuis kwam, had ik ze ff snel gepoetst en ff verder bekeken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik dacht dat het 4 dezelfde velgen waren, ik had alleen de velgen met ET13 in mijn handen gehad. We hadden deze twee ook op de golf 1 van hem gepast zodat ik kon zien hoever ze uitstaken. En dit was mooi tot de rand, dus niet te ver uitstekend. Ik dacht kutttt, ET5 dat steekt verder uit. Maar toen keek ik ff beter, toen leek me de boutgaten ook wat verder uit elkaar. Ik de andere twee velgen omgedraait, zag ik Ford erop staan geschreven in de binnenkant (bij de andere stond Opel en BMW erop). Maarja ik wist niet wat de steek van ford was, nagemeten.. 4x108.. KUT 2 verschillende velgen dus. Ik gebeld, maar die man wist het zelf ook niet. Dus hij zou nog ff gaan kijken of het andere setje wat hij nog had welke steek dat is. Waarschijnlijk is dat dus 2x 4x108 en 2x 4x100. Als er nog 2x 4x100 bij zit mocht ik ze komen omruilen. Als die er niet tussenzit zal ik ze helaas weer terug brengen. Maar.. ff vanuit gaan dat ik ze dadelijk gewoon onder de golf kan leggen ![]() ![]() En wat zal ik met de velgen doen, gewoon zolang zo laten. Met de kleine beschadigingen. Helemaal opnieuw spuiten. Rand polijsten en hard spuiten (wit/grijs/zwart/iets anders). of..?
|
|||
|
|||
![]() Die randen lijken erg op de randen van de Gotti velgen die ik heb.
Ook het "6.00 J x 13" in de buitenrand ziet er hetzelfde uit. Net als de 12 gaten en het gat voor het ventiel. Misschien heeft NBV er zelf harten bij gemaakt? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooi wieltje. Durf zo niet te zeggen wat het is maar met een Jb automaat word het al snel 90 rijden op de snelweg ![]() Last edited by evilnyntje : 09-06-2007 at 05:58. |
|
||||
|
||||
![]() godver!
![]() het zal weer eens niet zo zijn, ik heb geluk in overvloed ![]() Hij heeft nog maar 1 velg van 4x100 liggen. Dus kan ik weer alles terug brengen. In totaal 180km gereden en dan heb ik uiteindelijk nog niets... Als iemand interesse heeft in 4x108 dan kan ik wel die 4 4x108 meenemen. Ik ben dan toch daar. Dan moet je maar even een pm sturen. Of als iemand 3 velgen van 4x100 wil. Dan heb ik iig niet helemaal voor niets gereden. En anders, helaas pindakaas. Geen nieuwe velgen voor mr.markos ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat zuigt echt behoorlijk zwaar...
Heb t een tijd geledne ook gehad, dacht mijn 3 delig droomvelgen voor weinig geld gevonden te hebben, bleek t naderhand ook 4x108 ![]() Pff was dus echt kut..
|
||||
|
||||
![]() Het verhaal is nog niet afgelopen. Hij gaat even uitzoeken wat het omboren eventueel kost. Dat ik za laat omboren naar 4x100
Weet iemand hier wat dat ongeveer gaat kosten? Die 2 velgen van 4x108 laten omboren naar 4x100? Maar dan zit ik met het volgende probleem. Die ford velgen hebben ET5. Wat ik toen gekeken heb paste 6J met ET13 net (heeft iemand hier toevallig een foto van 6J ET13 onder een golf 1? Of een andere breedte maar wat net zo ver uisteekt) Maar de andere 2 zijn dus 6J ET5, en steken dus verder uit. Gaat dit nog wel mooi passen? Anders moet ik ze zeker ook meteen laten afdraaien, wat voor prijs komt er dan bij?
|
|||
|
|||
![]() Dus dan heb je dalijk multisteek 4x108/100... dan zien de 2 velgen er dus anders uit als de andere 2!
|
|
||||
|
||||
![]() dat zal niet lukken als je de achterkant van de velg bekijkt. Dus de gaten dichtlassen en dan omboren
|
|||
|
|||
![]() Mm, ik zou er niet aan beginnen.. dat zijn de velgen IMHO niet waard!
|
|
||||
|
||||
![]() nja iig beter dat je ze terug kan brengen toch?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als hij een heel eind tegemoet wil komen met het meebetalen kan ik er nog over denken, anders gaan ze inderdaad terug
![]()
|
||||
|
||||
![]() Laatst heb ik een leuk/apart setje velgen opgedaan, waarvan ik geen flauw benul heb wat het eigenlijk precies is. De velgen hebben geen makkelijk leven gehad, en ik zou eigenlijk nieuwe velgbedden erbij moeten hebben. Ik vroeg me af of iemand me meer kan vertellen over deze velgen, het merk en evt. waarmee ze te combineren zijn.
Alles wat ik weet qua info staat op de foto's. Heb op diverse site's op internet gezocht, maar kon zelf niks vinden. ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals je kan zien is er zo weinig met de velgen te doen. Ik weet dat de steekmaat 4x100 is, de vorige eigenaar heeft ze o.a. onder een golf 1 gehad. Hij heeft ze destijds ook nieuw gekocht, maar kon verder niks vertellen. Vind het persoonlijk wel een leuk detail dat ze 'Made in Holland' zijn ![]() Alle info welkom, alvast bedankt!
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 31-10-2010 at 21:58. |
|
||||
|
||||
![]() ik weet er niks van,vind het wel een heel cool modelletje....
|
||||
|
||||
![]() Dankje gerben, wat dat betreft ben ik er zelf ook wel erg content mee
![]()