![]() |
|
||||
|
||||
![]() EN DAN NU!
het eind resultaat. ![]() ![]() We hebben woensdag ochtend gereden op de parkeerplaats bij school. Hiervan zijn ook filmpjes gemaakt. Die zal ik zo snel mogelijk uploaden en de link hiero plaatsen. |
|
||||
|
||||
![]() Wat staat daar voor dik beest op de brug ?? Ik zie dubbele assen met chromen deksels !!!!
|
||||
|
||||
![]() nog ff een paar pics
Wie heeft er nog meer zoon school ![]() Ma nu eerst 8 weke op mn reet roeste en aan mn eige auto werken. filmpjes volgens zo snel mogelijk |
|
||||
|
||||
![]() Haha zwaar vet, die van jullie heeft het moeten begeven zo te zien ofniet?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij lekte een beetje koelvloeistof hier en daar, ma bleef wel rijde. En ook nog gewonne ook nog
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat dikke beest met chrome deksels is een oude DAF. Die er ooit mooi uitzag. Was helemaal ge airbrusht. Is laatst weer rij klaar gemaakt. Behoorlijke grote bak en klinkt goed. |
|
||||
|
||||
![]() en dan hier het eerste filmpie. Ik achter het stuur
![]() http://video.google.nl/videoplay?do...earch&plindex=0 .......... De rest van de filmpjes zal ik morgen uploaden Last edited by Siroj. : 21-06-2007 at 19:39. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toevallig die blauwe neus die Allers jaren als reclame had?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt idd. |
|
||||
|
||||
![]() rijdende filmpjes van dat hok?
best cool! |