![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb je nog gezien maar je hoord me niet denk ik, je liep net weg naar je auto.. Polo-power.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kl*te donkere foto, maar het is iig wat ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was een hele gezellige dag en heb veel gelachen!
volgens mij vielen de porsches wel in de smaak van de meesten! zoals eerder vermeld staan de foto's op: www.vwfanatics.nl |
|
||||
|
||||
![]() Was een mooie meeting. Voor mij trouwens mijn eerste.
![]() ![]() Groet joris |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen foto, nog wel lang bij staan kijken ![]() (heb van niks foto's gemaakt, niet dat je denkt dat ik jouwe heb over geslagen ![]() Mooie auto ![]() Waren meerdere strakke WOB's/Edition One's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, andersom was het net zo, toen ik aankwam hoorde jij mij niet, toen liep je richting de truck-inn om eten o.i.d. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jammers we zien ons wel weer als er weer eens wat te doen is als het voor ons beiden niet te ver is haha.. gr ronnie.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij deze wil ook ik iedereen nog een keer bedanken voor de komst naar Asten. Graag tot volgend jaar allemaal!
Mijn foto's: http://www.ruudsvwshop.com/index.ph...task=view&id=23 Met vriendelijke groet, Ruud Buijtendijk Ruud's VW Shop