![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik mag aan nemen dat de rdw wel weet wat voor auto het is. . |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja idd, zag ik ook net. http://auto.marktplaats.nl/volvo/99...78%2FvicsPCo%3D |
|
||||
|
||||
![]() Zal wel ietsje te veel zuipen denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hangt maar van een ding af ![]()
|
||||
|
||||
![]() ff de bezem erdoor
|
|||
|
|||
![]() mooie auto alberto succes er mee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaat vrij rap met zo'n Volvo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey weer een Volvo hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke 850!!
Heb ik ook nog even naar gekeken maar het is toch uiteindelijk een V40 T4 geworden. Scheelt wat in de wagenbelasting/verzekering en toch net zoveel lol. Is gebaseerd op hetzelde blok als een T5 5 cilinder 20V minus 1 cilinder. Veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar toch anders, gaat niets boven de ROFFEL ![]() Sinds afgelopen week staan er hier twee voor de deur, de GLT gaat begin September in de verkoop en dan blijft deze 855 R ![]() ![]()
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 12-07-2007 at 21:25. |
|
|||
|
|||
![]() was te koop omdat ik de grijse golf snel had verkocht
'smiddags op mp 'savonds verkocht vond het wat sneu van de 6 euro ![]() dus dacht ff de volvo er op ![]() maar is er ook al weer af hoor ![]() we roffelen er mooi mee rond maar wat een beest van een auto zeg rdw kan mij de boom in met de 160 kw dit is een beest ( voor mijn gevoel dan ) heb 7 jaar een 1,8 20 v turbo in een golf 4 gti gehad ook gechipt maar das niks bij deze auto vandaag even langs theo kloosterman geweest even en stukje greden in de 855 ....en er kwam een glimlach om zijn mond wat een ding joh ...was zijn antwoord ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldige wagen!!
Veel plezier ermee, ik ben zelf ook best een volvo fan (gister nog in een gloednieuwe S80 2.5T gereden), en dit is zeker een van mijn favorieten. Je had em niet in vanille geel kunnen kopen? Dan was ik voor eeuwig fan geweest ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was eigenlijk op zoek naar een groene maar kwam deze tegen ..en heel belangrijk in de koers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb deze week mijn K&N inlegfilter en mijn veerpootbrug gemonteerd in de R, tering wat een verschil, deze is nog standaard ( 250pk ) maar inderdaad het zijn beesten. Heb trouwens net Titan's opgehaald voor mijn winterbanden zodat ik ook in stijl de winter in kan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat is een verschil ? ....jou k&n of de veer poot brug ben al eens eerder met een 855 T5R bezig geweest ook standaard was een beest ..maar deze is een X zo erg ...oke ik ben niks gewend boven de 200 pk ..maar theo wel , en als hij al begind te lachen zegt genoeg voor mij gister even wat orginaal teile van volswagen gehaald bij iemand in sneek en als je gewoon ( voor mijn gevoel ) weg rijd zijn de auto's die naast je staan zo veranderd in miniatuur |
|
||||
|
||||
![]() laatst met de m3 nog tegen een gechipte t5r gereden ( 315pk van rica).. die werd toch wel behoorlijk weggereden. de volvo's hebben het nadeel van de voorwielaandrijver en zit ook nog een paar kilo's aan vast. Neemt niet weg dat ze een stuk sneller dan menig auto zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Allebei, moet wel zeggen dat het filter wat ik er uit haalde HOOGNODIG aan vervanging toe was ![]() Rotondes waren al leuk maar nu ga je er echt even voor zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
E30, E36 of E46 ? Inderdaad voorwielaandrijving is dan in het nadeel, zeker als het vochtig is ![]() Maar het leuke is, aan een M3 ziet iedere sterveling dat hij hard gaat maar aan de Volvo ziet alleen de autokenner het ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem erg mooi in laserbleu..ocean uitvoering is dat?
|
|
||||
|
||||
![]() mwah. e36 m3 met de 321pk met 6bak. helemaal standaard op een carbonnen airbox na. Iedereen denkt dat het een 320 coupe is.