![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey miklo echt leuk dat je een kever hebt hoop jullie snel weer te zien op een meeting groeten van de brabantimport club
|
|
|||
|
|||
![]() nauw een flinke update en veranderingen
we beginnen met de kleur konden het niet laten en hem matzwart gespoten met mat traffic pink is en blijf de kever van de vrouw he .. voorbereidingen ![]() resultaat ![]() ![]() inmiddels hoop pinstriping door mezelf erop gezet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en wat dice details.. ![]() ![]() harley spiegeltjes rechts zelf maar gat gemaakt en geplaatst ![]() smalle ronde bumpers op de kop getikt ![]() ![]() en toen kwam het onze eerste APK keuring met de kafer AFgekeurd rotte vooras en kapotte fusee hoesjes viel ons mee nauw dan maar heel de mikmak bestelllen om te verlagen gelijk goed alles nieuw ![]() het geluk gevonden jens wou ons wel helpen vandaag de kafer afgeleverd om naar moeder aarde te brengen foto's van de werken zouden geplaats worden door jens kerel bedankt zoiets zou het moeten worden ![]()
http://mdg-kustoms.blogspot.com/ Last edited by miklo de gekste : 18-03-2008 at 21:26. |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd, wanneer moet ie klaar zijn?
|
||||
|
||||
![]() Waarom maakt iedereen een kever Matt zwart??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wou precies hetzelfde hier neerzetten, maar wou niet iemand zijn topic vergallen. ![]() Maar nu het al gezegd is. Ik snap het ook niet, vindt het er verschrikkelijk uit zien! Rij liever rondt met lak die niet meer zo mooi is, dan dat ik mijn hele auto matzwart ga kliederen!!!! Zonde. ![]() Maar, wel tof dat je investeert om deze kever rijdent te houden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem wel leuk eigenlijk, lekker rock 'n roll
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind de kleurstelling best nog goed gelukt, maar zie steeds meer matte kevers, wel zonde. met de originele kleur was ie ook mooi geweest, gewoon netjes laag en een paar mooie velgen, kijk je er compleet anders tegen aan.
|
|
|||
|
|||
![]() kijk is de kever van de vriendin
he en de mint kleur vonden we toch niet wat we voor ogen hadden dus vandaar deze gewaagde combi matzwart leek ons het mooiste met deze ,mat pink...
|
||||
|
||||
![]() Zoals niko de wauste al schreef was het tijd om hun kever te droppen.
No problem zei ik, ding hier afgegooid en ben er woensdagavond aan begonnen ![]() ![]() Damn!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() oude as eronderuit, stuurhuis en dan met name de pittman-arm zat a-so-ciaal vast maar met de luchtsleutel op 10 bar kom ik een heel eind hoor ![]() ![]() ![]() firma croky did it's job ![]() ![]() verse as, veerpakketten overgezet en de vetbussen etc. etc. ![]() ![]() nice!! ![]() ![]() one click in the back; Check! ![]() na wat fine tunen stond ze mooi op haar pootjes, het plan was om voor goed te slammen maar door de ballonbandjes gaat ze niet lager dan dit, setje smarties scoren Niko!! ![]() ![]() ![]() ![]() Eerste slamklusje zit er dus op, dat er nog velen mogen volgen ![]() ![]() I hope you guys like it, mzzls jens!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() wat reken je hiervoor, mag via pb
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice!
|
|||
|
|||
![]() kijk goed bezig maat
wij zijn er heeeeeeeeeeel erg blij mee en smart bandjes zijn besteld... ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed bezig kerel gaat de goede kant op met de kever!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Twede al zeker... ![]() ![]() On Topic...: Zeker een goede kleurencombi Miklo! Ik ben er wel fan van... ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() ![]() custom, was niet echt een klusje, meer pure noodzaak toch haha ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit heren!!!
Nice job veerse fant!!! Nu rap die smartjes erop en zakken met dat kadaver.. grtz..Vic
|
||||
|
||||
![]() Welke, korte, schokbrekers zitten nu gemonteerd? En wat kosten ze en waar zijn ze te koop?
![]() Ziet er goed uit! Paar smalle bandjes aan de voorkant en dan helemaal omlaag ![]()
|
|||
|
|||
![]() er zitten verlaagde koni's op van paruzzi 108 euro stuk
en verlaagde fuseekogels en jens vrouwke was helemaal gelukkig we hebben nu ook een set org. staal gekocht 2x 4j org reservewiel en 2x5.5j verbrede dus ff sparen en goede bandjes zoeken waar ook nog de white walls op kunnen en droppen die handel..
|
||||
|
||||
![]() ziet er al leuk uit
![]() we wachten af ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo paar kleien veranderingen
donkere achterlichten erin.. ![]() ![]() wielen maar weer zwart gespoten ![]() morgen setje 4j en 5,5j verbreed ophalen en die netjes maken poedercoaten nieuwe white walls en bandjes