![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan de velgen uiteraard ook standaard ATS maken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aan het type huizen op de achtergrond te zien kom jij of uit surhuisterveen, buitenpost of omgeving right? Ik heb je wagen nog nooit zien rijden, knap ding.
|
|||
|
|||
![]() @ Jazzblue Origineel ATS is ????
![]() @ polopower Ja kom uit de buurt van Surhuisterveen, namelijk uit Harkema. |
|
||||
|
||||
![]() Golfje ziet er zeer netjes uit zo op de fotos. En het interieur vind ik echt super
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Randen polijsten en de harten zwart
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ooh dat ja dat ben ik wel van plan met mijn 2e setje ATSen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dus woensdagavond de schroefset eronder
|
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, ok dus je hebt twee setjes
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jep beide dezelfde maten, meende 7J en ET is 33 volgens mij.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi strak wagentje zo op de foto
![]() Enige wat me stoort is de stripings over de deuren... Verder echt wel mooi hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n dakrek vind ik altijd wel leuk staan, al zal ik het nooit op mijn mk1 bevestigen.
|
|
||||
|
||||
![]() Gave bak man!! Dus hier gaan de ats'jes onder komen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jep als het goed is wel, als de plannen zoals ze nu zjn doorgaan tenminste.
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag leuke spullen binnen gekregen namelijk een schroefset en een stel oldskool radio`s. Mellyville en Berendd bedankt hiervoor
![]() ![]() Schroefset is nog nagenoeg nieuw, morgen gaat hij eronder en volgen er meer foto`s. |
|
||||
|
||||
![]() Nice, gelijk op de laagste stand na monteren en lekker cruizen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal hem goed doen dat schroefsetje
![]() hoewel die nu ook al wel vrij netjes hing moet ik zeggen ! |
|
|||
|
|||
![]() He Barthez, dat is tenminste snel!!! Ben benieuwd naar de foto's na de montage! Suc6 ermee!
|
|
||||
|
||||
![]() net ding goede kleur ook en natuurlijk 5 deurs!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volkswagen had volgens mij in de 1e modellen alleeen skai interieurs, echt leer was te duur voor zulke goedkope auto's ![]() Quote:
Dit is standaard ats, dit is de oude versie hebben een iets andere kromming van de spaken en die werden alleen in zilver geleverd, daarna is de zwart gepolijste versie gekomen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wow, mooie 4deurs ![]() En wat een interieur! heerlijk ![]() |