![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb echt niks met die Italiaanse rommel.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mompelt iets over testen w12 en/of bugatti veyron.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe mij zo'n Gallardo maar....
Check het kenteken op rdw.nl van die Jaguar.. BPM € 120902 Hoeveel swallowtails van de 1e eigenaar met 5.000km op de teller zou je daar alleen al voor kunnen kopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet dat liefde blind maakt maar zo blind.... Ik blijf een Testarossa geweldig vinden; zal wel psychologische schade zijn die ik heb overgehouden aan Miami Vice. Voor de jongeren onder ons, dat was een geweldige serie en geen flutfilm ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker!!
miami vice rules! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tis alleen jammer dat zo'n corvette de wegligging van een nat washandje heeft.
michael Quote:
|
|||
|
|||
![]() Altijd ff leuk om via rdw het vermogen te checken
![]() ![]() Voorbeeld, ![]() Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk JAGUAR Handelsbenaming XJ220 Kleur(en) Grijs Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 3498 cm3 Vermogen 404 kW ![]() ![]() ![]() Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.460 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.649 kg Massa rijklaar 1.560 kg BPM € 120902 ![]() Datum eerste afgifte Nederland 06-12-2005 Datum eerste toelating 15-07-1996 Datum aanvang tenaamstelling 06-12-2005 Vervaldatum APK 15-06-2008 Wacht op keuren |
|
||||
|
||||
![]() @ Sander, mijn moeder is toen voor Sinterklaas het halve land afgeweest voor een Bburago van een testarossa in het wit... ik wilde perse een witte.. en toen hij na een jaar of 2 een keer of 5 van de plank was afgestuiterd heb ik hem rood gespoten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die heb ik nog...inclusief miami vice doos! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb 'm ook in het wit