![]() |
|
||||
|
||||
![]() ontzettend mooie foto"s je kan er zo mooie posters van maken
|
|
|||
|
|||
![]() mooie fotos
|
||||
|
||||
![]() Damn mooie foto's weer man! Jij deinst ook nergens voor trug met je kever
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat zijn serieuze tripjes met de kever..echt mooie plaatjes hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, wat voor gevolgen heeft het voor je koets.... Leuke reis en foto's maar jammer van die aanslag op de torsiestijfheid. Jens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt 120 op zo'n weggetje rijden of 40... dat scheelt al enorm hoor!
|
||||
|
||||
![]() Thanks allemaal!!
Slovenie is echt SUPER!!! En hier nog een plaatje van het prachtige landschap rond het gardameer Tot snel! |
|
|||
|
|||
![]() echt super gave foto's !!!!!!!!!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Wat dan? Moet ik 'm dan maar in de garage laten staan? Nee man! Rijden moet ie!! Hij is lang niet zo stug geveerd als je misschien denkt en je moet je tempo gewoon een beetje aanpassen. Inmiddels heeft overigens mijn startmotor het begeven ![]() Maar ik krijg heb alleen al binnen 2 tellen aageduwd en anders staan er altijd mensen die spontaan komen helpen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En wat te denken van de banden! Die slijten lekker mee. ![]() Mensen worden stijver naarmate ze ouder worden, das ook niet alles. Ik zou dubbel genieten als ik met mijn oldtimer op vakantie ging!!! ![]() Hele mooie plaatjes zo!
|
||||
|
||||
![]() Hele gave foto`s Erwin! fijne vakantie nog ff daar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
amen
|
||||
|
||||
![]() Na gisteren nog even 1000 km vanuit Oostenrijk te hebben gereden om de drukste ACN ooit nog even mee te kunnen pikken
![]() ![]() 4300 km door Italië, Slovenië en Oostenrijk in 18 dagen.. Dat is gemiddeld 238 km per dag ![]() Er staan weer héél wat plaatjes op www.keverpech.nl , hier alvast een paar: Holland in de Alpen Meisje had het ook weer prima naar d'r zin! Adriatische zee, Izola (Slo) Supermooi slovenië.. 's-ochtends beetje mistig ![]() Onze B-weg van Italië naar Slovenië bleek een P, Q of misschien wel een R-weg! :lol: 't was er wel lekker rustig.. geen files ofzo ![]() Stukje met de autotrein Haventje aan 't Gardameer Pitoreske straatjes in Italië En nog een paar om te laten zien da ik niet alléén maar dat zwarte ding op de foto zet tijdens onze vakanties ![]() ![]() De rest zoals gezegd op www.keverpech.nl! Last edited by keverpech : 08-08-2007 at 20:14. |
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook in slovenie geweest vorig jaar, mooi land. maar de foto's zijn echt super! mooi zonnig weer daar, beter als in nederland nu
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat ontzettend gaaf Erwin!!
![]() ![]() Jullie hebben een supermooie vakantie gehad volgens mij, dik voor mekaar met het dakkie open ![]() Fijn dat ook het blokkie het weer zo goed heeft gehouden!! Dit is toch helemaal kickuh ![]()
|
|||
|
|||
![]() OMG ik dacht dat ik veel had gereden deze vakantie, maar de 4300 haal ik niet
![]() Deden jullie telkens campinkje pakken en dan weer verder reiden of hoe hebben jullie het gedaan? Zou je ook een paar bushokformaat foto's willen doorsturen? O.a. die aan het gardameer en de 2 pitoreske straatjes, MAN wat een superfoto's! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In italië hadden we een huisje geboekt en de rest was het befaamde "Zimmer Frei" ![]() Werkt altijd! PM maar welke foto's je wilt. Hier nog een klein filmpje van 't rijden in de bergen ![]() Hiero!! Last edited by keverpech : 12-08-2007 at 17:50. |
|
||||
|
||||
![]() Heel gave foto's.
Ziet er echt ontzettend mooi uit daar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gaaf filmpje zeg, zo gefilmd vanaf de bumper ![]() ![]()