![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voordat geld meteen doen, wereld auto.
Misschien weet ik dan ook nog wel een sponsor voor je die een aantal van die dingen gesloopt heeft voor onderdelen. Rijd anders morgen even langs mijn werk: autosloperij Beco, neem aan dat je weet waar het is. |
|
||||
|
||||
![]() We hebben 'm gekocht!
Morgen even overschrijven en van de week s'avonds een keer ophalen, want ik kan voor morgen nog geen autoambulance regelen ![]() Quote:
Super! op de terugweg rij ik wel even langs, ik weet waar het is ![]() @Maniacmark: Ik zal wat foto's maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal ik deze thread verplaatsen naar car cafe? kan je er een build thread van maken..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
prima! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En, zijn er al foto's??
|
||||
|
||||
![]() musso staat voor de deur!
was vanavond al donker dus kon geen foto's meer maken, maar morgen hoop ik wat plaatjes te kunnen laten zien.. |
|
||||
|
||||
![]() Even snel een brak telefoon fototje:
|
|
||||
|
||||
![]() hier dan de betere foto's,
zoals te zien moet de auto nog even goed uitgemest worden, best wel een zooitje binnen en het schimmel zit op de wand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat een geweldig ding voor het geld... best bang for the buck ever
|
||||
|
||||
![]() Grijs kenteken?
|
|
||||
|
||||
![]() Jup grijs kenteken, scheelt weer een hoop wegenbelasting, moet toch low-budget blijven
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze presenteer ik u:
Onze eigen team page! http://www.amsterdamdakar.com/Teams...l.aspx?idT=2034 enjoy! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik hoor het wel van je als je dat Musso Monster
![]() Voor vragen, tips en andere lul koek, je heb me nummer... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Morgen klusweekend, me broer is er ook dus kom maar effe langs als je de koreaanse schone wilt zien! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zelfde oude 6 cilinders die in een G klasse liggen
sucses |
|
||||
|
||||
![]() 5 cilinder
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nou alle oude E klasse E290.. tot 1999 geleverd geloof ik...
Hey en grille al verzaagd....???? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, grill verzaagd, heb nu zon mooi zilverkleurige honinggraat grill en denk dat ik ook nog maar wat tranenplaat en blauwe ledjes moet gaan halen!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() slijpie slijpie
effe lekker liggen (met decoratieve stenen ![]() zo moet ie worden: ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er nog goed uit zo voor dat geld.
Veel uscces toegewenst met de ombouw, en de onderste foto is niet helemaal haalbaar ben ik bang van. ![]() Oja, als je zeker wilt zijn dat je aankomt, laat Rick er dan vanaf blijven. ![]() |