![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik schrok er zelf ook van |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb een jaartje elke zaterdag gewerkt bij de VW-garage waar Marco ook werkt....en de auto kwam mij bekend voor namelijk... Superauto...echt mooi...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niets helemaal standaard zo als hij van de band gerold |
|
||||
|
||||
![]() ... i like
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou, dan mag je jezelf wel eens afvragen hoe reeel jouw taxatie is geweest! :S
Niet een jalourse reactie, maar als ik dit vergelijk met allerlei taxatiewaarden voor bijv. golf 1, dan slaat die 7200 gewoon nergens op... |
|
||||
|
||||
![]() Wat maakt het eigenlijk uit dat het zo hoog is. Nu is zijn wagen niet totallos verklaard en wordt hij gewoon gemaakt.
Maar het is natuurlijk ook een flink bedrag.
|
|||
|
|||
![]() helemaal origineel is vaker meer waard dan uitgebouwd vooral met onderhoudshistorie en wienig km....... best een reeël bedrag dan..... een vriend van mij heeft zijn bmw cabrio laten taxeren en die was van '93 en werd getaxeerd voor 15000 euro..... wel helemaal origineel....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Warom moet ik mij dat afvragen? Wat is reeel? Was een erkende taxateur het heeft voor hem geen waarde om de auto te hoog te taxeren,als het niet reeel zou zijn gaat een verzekering niet over tot uitkeren van de schade als de verzekering ook maar een kleine opening heeft om er onder de betaling uit tekomen hadden ze dat wel gedaan. Schadeexpert gaf zelf aan dat een gti in deze staat bijna niet te vinden is eigen worden niet de mijne. Last edited by hummer : 08-09-2007 at 19:03. |
|
||||
|
||||
![]() juist! originaliteit van bijzondere uitvoeringen wordt gewaardeerd. Een golf 1 die vermeubeld is (ander blok, andere kleur, verlaagd etc.) wordt minder gewaardeerd dan een helemaal originele golf.
Helemaal klaar maken die golf, dan heb je weer een top GTI!
|
|||
|
|||
![]() ik mis de mijne nog iedere dag als ik de garage in loop...... volgend jaar ga ik ook weer op zoek naar een originele GTI..... opknappen en houden zo.... respect.....
|