![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PB-tje onderweg. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tot en met zondag gereserveerd voor Gertjan!
|
||||
|
||||
![]() is het blokkie er nog?
heb wel interesse!!! me vrouwtje heeft een golf 2 1.3 uit 1990 met volgens mij een NZ blokje. die is een beetje op en daarom wil ik dit blokkie erin gooien als dat mogelijk is. volgens mij is het plug en play niet? of heb ik een boel extra spul nodig?!?! alvast bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik eerlijk moet zijn heb ik geen idee wat er verder nog nodig is. Dit is in ieder geval géén NZ, dus er is kans dat het een en ander aangepast moet worden. Je gaat namelijk van injectie afstappen, waardoor je waarschijnlijk wat andere bedrading nodig hebt. Koppeling, remmerij, motorsteunen en zulk soort spul past volgens mij wel allemaal met de NZ. Ik wacht alleen nog effe op Gertjan. De afspraak afgelopen weekend hebben we even moeten verzetten, dus we moeten even zien of we voor komend weekend wat kunnen regelen.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb alles van een NZ blok nog wel liggen. Complete injectie systeem incl bedrading en computer en LMM.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zit er dan ook nog een blok aan vast? heb het liefst zo min mogelijk werk eraan. en hoe kom ik erachter of ze een NZ blokje of een MH heeft? MH blokjes hebben een groot rond luchtfilterbak bovenop de inspuiting en een NZ heeft een luchtfilterbak met LMM volgens mij?!?!?
|
|||
|
|||
![]() Blok is al bij oud ijzer
![]() NZ is injectie (4 injectoren) en luchtfilterbak aan de linkerzijde (als je voor de auto staat) MH is Carburateur dus met grote ronde luchterfilterbak er boven op. |
|
||||
|
||||
![]() Domi, is met jouw spullen een MH om te bouwen naar NZ?
|
|||
|
|||
![]() Als de inlaat van een NZ op een MH Kop past dan is het vast mogelijk om het werkend te krijgen.
Je zal wel even een lambdasonde in je uitlaatspruitstuk moeten aanbrengen. Last edited by Domi : 19-04-2010 at 17:10. |
|
||||
|
||||
![]() Met Domi's aanbouwspul en die bak van de vorige pagina dus al een bijna compleet gevulde motorruimte.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar als het ff kan kom ik het blokje aankomend weekend halen hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had Martijn al een mailtje gestuurd. Eerste optie is voor jou tot je langs bent geweest. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Opgehaald door Gertjan en chauffeur vandaag, dus het topic mag dicht.
Succes ermee, en sorry voor de anderen die er interesse in hadden. ![]()