![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas voor Richard.
|
||||
|
||||
![]() helaas voor mij.. zodra de auto weer te koop aangeboden word op de nederlandse wegen dan kan ik een navordering doen naar justitie.
heb een schikking gehad tijdens het proces van justitie. en ze konden niet bewijzen dat ik te hard heb gereden omdat het ook niet zo was.. dus schone lei op het rijbewijs en centen maar geen auto..
|
||||
|
||||
![]() Mschien kunnen we even ontopic?
Want ik wil ook wel even weten of dit mogelijk is. |
|
||||
|
||||
![]() herkeuren kan, mits de auto in aangeboden toestand klopt, en of het chassisnummer met kentekennummer in die combinatie nog bekent is bij de rdw, dus even bellen..
0900-0739 btw als het ongeldige kentekenbewijs erbij is, is het geen probleem, dat maakt het alleen maar makkelijker. en die keuring is altijd met een technische keuring(lees: nieuwe apk) Last edited by hajee : 29-09-2007 at 17:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heej, Dat kan, ik heb het ook ooit gedaan met een Sierra. Als het kenteken nog bekend is in de database van de RDW in Veendam, dan kun je volstaan met een uitgebreide apk keuring, bij een RDW station in de buurt. Is dit niet het geval, moet je naar Lelystad en dan krijg je een strenge keuring + een compleet nieuw kenteken. Anders krijg je het nummer terug wat nu op je sloopverklaring staat. Het is misschien te doen, succes ermee ![]() Gr Roland
|
|||
|
|||
![]() nou dat word het hem denk ik niet want wil er namelijk 16v in hebben en het oude blok enzo is er niet bij ,dus dat word al moeilijk
want dan moet ik hem eerst origineel maken en dan nog weer uitelkaar halen voor de 16v maar goed ik bel maandag eerst even sowieso ,maar was gewoon benieuwd of mensen hier wat van wisten |