![]() |
|
||||
|
||||
![]() die heeft vast al heel veel mailtjes gehad hoeveel die velgen los moeten kosten
![]() ![]() PLS ITC sport toch? Quote:
|
||||
|
||||
![]() Mooi vind ik ze niet, zullen best speciaal zijn en idd, die mailbox zit zeker vol na deze post
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ik gisteren al gezien, en had hem een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gehad...
|
||||
|
||||
![]() Die Passat is van een maat van mij, leuk apparaat is het. Hij is schilder en heeft hem zelf grijs geschilderd. Wielen zijn wel aardig maar blanke lak laat los 9Goed voor polijsten) en de naafdeksels zitten er niet bij. Interieur etc. is nog in nette staat, je kan ook zijn Rallye kopen
![]() Beide wagens gaan weg omdat ie een Passat 20V heeft gekocht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, had de jouwe nou maar niet verkocht ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=breadfan83]Elke Golf 2 heeft problemen en extra kosten als je hem koopt
nou ik moet zeggen dat ik het daar absoluut niet mee eens ben. heb mijn daily gekocht een half jaar terug voor 1000e en heb er nu 7000km mee gereden en heb er nog niets aan hoeven doen!! loopt als een zonnetje ![]() ff afkloppen natuurlijk!! |
|
||||
|
||||
![]() Geen geld voor dat ding hierboven lijkt me.
Relaxte doos voor lekker cruisen en veel ruimte ![]() |