![]() |
|
||||
|
||||
![]() @menace, zelf vind ik de kleur ook super. Alleen de lak is niet echt strak te noemen. Zitten overal krassen en plekken. Er moet moet een nieuwe achterklep in en recht een nieuw voorscherm. Daarom de keuze om te rollen. Als die helemaal netjes en strak zou zijn, werd ie niet gerold.
Sacha ken ik wel via een oud collega van me, Paddy. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah kijk, Paddy ken ik dan weer via 2 neven van me Johannes en Arjan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een minder leuke update. Was vorige week druk met verhuizen, woon nu samen met m'n vriendin
![]() Ik zou na m'n werk nog ff langs het ouderlijk huis de katten op te halen. Katten in reismandjes en in de auto. 1 van de 2 ging flink over de rooie, wist het mandje al te slopen, kort nadat we op weg waren. Voorbij groningen richting drachten zijn ze bezig met de weg, stukje 70 met paaltjes langs de kant van de weg. Bovenstaande kat ging weer over de rooie, ik draai m'n hoofd ff naar rechts om te kijken naar het beestje. En kort daarna een harde knal. Ik ben dus over de voet van zo'n paaltje gereden. Ik kan je wel vertellen, dit is geen goede combinatie met een schroefset. Ik heb de auto gelijk aan de kant gezet, wou niet meer schakelen en sloeg uit. Ik heb vervolgens een uur achter de vangrail staan wachten op m'n zwager, die er met een autoambulance aankwam. (Thnx voor het lenen JP ![]() De volgende dag de auto op de brug en kijken. -schakelstang lag eruit -beugel van motorsteun afgebroken ! -voorlip lag er half af -draad v/d ontsteking lag eruit -rand van wiel krom -rechter voorscherm kapot -voorruit stuk (zat een scheurtje in en is doorgescheurd) -koplamp stuk -spiegelkap stuk Leuk zo'n paaltje ![]() Ondertussen is het meeste gemaakt. Volgende week een nieuwe voorruit, en er moet nog ff een nieuw voorscherm en spiegel komen. foto's zoals die er nu bijstaat en van de steun: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (grill heb ik ook maar gelijk vervangen, embleemloze had een waardeloze pasvorm) ![]() Het word tijd voor een andere tekst op de voorlip, "pas op paaltje !" |
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum.
|
||||
|
||||
![]() en nu nog rollen
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto
ga zo door ga zo door ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @chris_vw89, Ik wacht eerst nog op een pakketje
![]() Rollen komt over een tijdje wel. |
|
||||
|
||||
![]() Wat die sticker betreft... volgens mij wou dat konijntje wraak nemen en heeft ie stiekem dat paaltje verzet ![]() rot voor je joh... maar gelukkig is t golfje in goeie handen en komt t allemaal weer netjes. Succes nog met jullie projecten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Schade aan de auto is jammer ja, maar was er niks aan het paaltje?? (Grapje).Nee is echt k*t voor je, hoop dat het allemaal wel meevalt. Veel succes.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() he,ik zie dat je in niebert woont,volgens mij ben jij de nieuwe overbuur jongen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, dan is die mk4 dus van jou ![]() Zo leer je je buren kennen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() klopt helemaal
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer een kleine update...
Een tijdje geleden het tankklepje van chris_vw89 overgekocht. ![]() Ik liep al een tijdje met wat meer dingen om te laten verroesten. Stripje v/d grill: ![]() En afgelopen zaterdag heb ik de dremel op m'n motorkap losgelaten... ![]() ![]() En zo zag het er vandaag alweer uit ![]() Over een tijdje dan de auto schuren en rollen. De kleur ben ik alleen nog niet helemaal over uit, denk dat het matzwart word. Binnenkort ben ik wel aan nieuwe bandjes toe, dan eerst het staal naar de verbreder toe ![]() Wielen worden weer matzwart maar dan met een kleiner rood randje. MK1 ga ik binnenkort weer mee bezig. Laatst nog een spucknapf op de kop weten te tikken. ![]() Ik zoek alleen nog een naaf ervoor. Als iemand deze nog heeft --> PM Als alles meezit krijg ik deze week een goede kabelboom, dan moed verzamelen om hem erin te zetten... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gisteren maar ff het gras gemaaid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal leuk uit.succes ermee verder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer een kleine update:
Laatst nieuwe distributieriem, v-riem en waterpomp geplaatst. Viel me reuze mee voor de eerste keer. Na lang wikken en wegen besloten om de type 1 te verkopen. Ruimte en tijd blijft toch het probleem. Auto is zo goed als verkocht. Er komt zowieso weer een type 1, maar dat pas als er ruimte voor is. (moeten eerst een garage bouwen) Om de pijn van het verlies wat te verzachten ![]() Laatst ff andere wielen gepast ![]() Zijn 15" en 7J en komt 165-50-15 om en auto gaat nog een stuk verder richting moeder aarde. Bandjes zijn er al om weg. Zondag begonnen met het opknappen van de wielen. De bedoeling was om ze mat zwart te spuiten met een klein rood randje. Maar na de eerste laag afbijt erop te hebben gesmeerd, bleek dat de wielen gepolijst waren. ![]() Eerst vanavond verder met het verwijderen van de oude verf, eerst nieuwe afbijt halen en polijstmiddel ![]() Nog tips voor polijstmiddel ? |
|
|||
|
|||
![]() wel nice ding zeg =) ^^ Allleen ben ik niet echt te vinden voor dat roesten en zo
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als de auto helemaal netjes was geweest, was die ook zo gebleven hoor. Motorkap was al niks, en het lijkt alsof zorro is losgelaten op de lak. Delen waar roest op zit zijn makkelijk te vervangen. Dus dan maar een ratje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Change of plans
![]() Na een band gepast te hebben, toch maar besloten om dit niet te doen, vond het geen porum met deze wielen. Band stond er mooi getrokken om maar de rand v/d velg stak me teveel uit. Wielen komen tzt onder de golf v/h vrouwtje. Heb een setje sebrings op de kop getikt. ff passen met de 195/50/15 die er nog om zaten. ![]() na 1 laag verf: ![]() het weekend de rest spuiten en voorzien van een subtiel rood randje. Last edited by Siepeltje : 20-06-2008 at 15:29. |
|
||||
|
||||
![]() Heeey die velgen komen me bekend voor,
Veel plezier ermee Enne leuke auto hoor. |