![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mail is verstuurd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt een kleurverschil. 100% zeker. Waarschijnlijk zijn je beeldscherminstellingen/drivers niet helemaal zuiver
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier is het antwoord. Ik vroeg hoe het zat met het kleurverschil omdat ze dus aangeven van 100 procent schad vrij.
Dit is het antwoord daar op. qoute van mijn mial, "wel een keer bijgespoten , maar niet te zien op de foto!" |
|
||||
|
||||
![]() Hmmmmriiight
![]()
|
||||
|
||||
![]() wel een keer bijgespoten, maar niet te zien op de foto .. ?
ik weet niet, maar dan heeft de desbetreffende eigenaar ook maar slechte ogen ik zie op mijn 21" apple cinema screen toch echt overduidelijk flink wat kleurverschil.. ben toch best benieuwd hoe hij er in het echt bij staat, ik vind het iig niet helemaal 100% |
|
||||
|
||||
![]() stelletje wijsneuzen, bel die mens gewoon op of ga langs
![]()
|
||||
|
||||
![]() in de advertentie staat dat t komt door de lichtval.............
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja hahaha is net aangepast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wel toevallig dat zowel bij het voor- als achteraanzicht de lichtinval precies op de scheiding van de deur valt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De g60 staat zo'n 5 min bij me vandaan....Zal morgen wel eens gaan kijken hoe het zit met het kleurverschil waar iedereen het overheeft
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Altijd hetzelfde hier zeg...........................GET A LIFE!!
Het is een super nette strakke bijzonder mooie auto, neem de moeite en ga gewoon kijken............. Weet iedereen waar ze over praten!! Jezus zeg........... |
|
||||
|
||||
![]() Denk aan je hart.
|
|
||||
|
||||
![]() Jou auto? or just some sand in your vagina ?
![]() Verkoper heeft toch zelf al aangegeven dat de auto deels is overgespoten, als dat op de foto's al te zien is wil ik best eens de auto in het echt zien. Hoef je je niet meteen zo boos om te maken. Mooi auto, als je door bovengenoemd feit heen weet te kijken kun je zeker er wat van maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of beide ![]() |