![]() |
|
||||
|
||||
![]() MINI doet me echt helemaal niks,.. behalve dan dat ze 4x100 zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een Fiat Panda kun je toch niet met een Fiat 500 vergelijken ![]() Fiat Panda: ![]() Fiat 500: ![]() Daewoo Matiz: New Fiat 500: ![]() New Panda ![]() Porsche heeft trouwens het ontwerp van de oude 500 overgenomen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nou, Panda was wel degelijk bedoeld als opvolger van de 500... een goedkope simpele auto voor het volk, en die taak heeft hij prima vervuld.
|
||||
|
||||
![]() Vindt die nieuwe 500 wel cool hoor! Maar die Porsche hier boven is echt über geweldig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar qua ontwerp vind ik de Panda wat minder geslaagd dan de 500. Geloof nooit dat de Panda net zo'n geliefde klassieker gaat worden als de 500.
|
||||
|
||||
![]() Vind ze best leuk....die van de 1e foto vind ik de wielen niet echt staan...maar verder erg leuke wagentjes...voor een vrouw dan he..
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |