![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tellerbak of sensor/kabeltje naar sensor nakijken/doormeten...
|
||||
|
||||
![]() Xenon moet je iets lager afstellen dan de gewone verlichting, anders verblind het je mede weggebruikers.
|
||||
|
||||
![]() Ik ga morgen aan de audio beginnen dus dan meet ik dat gelijk door.
En dat ik me mede weggebruikers verblind heb ik in de gaten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Euhm?
Istie nu alweer verkocht of snap ik iets niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oeps, zit weer niet op me eigen account(servibruls) :P Ben nu bij een vriend van me vandaar
|
|
|||
|
|||
![]() Nou heb er inmiddels andere leleijke velgen opziten, 3 spaaks!!! en waarom? Heb vanmorgen een klapband gehad. En had nog die velgen liggen met splinter nieuwe banden.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() Prachtig ding! Ik zeg: BBS eronder, of anders 14" staal. En een grille met verstralers en een rode bies!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() klap band ...had je er een binnen band in zitten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb gen flauw idee. Ik wou invoegen op de autoweg en opeens boem. Een hoop lawaai gebonk gerammel enz. Band dus aan flarden ![]() Misschien een ei erop gehad ofzo ![]() En weet ook al waardoor het lampje bij de temperatuur meter brand. Is de koelvloeistof. Heb ergens een lek. Word morgen naar gekeken ![]() ![]()
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
afpersen het systeem ..weet je het ... Niet naar het nivo gezien dan van de vloeistof ? Het is een oude auto . Die je niet kent . Er is mij altijd geleerd dat je dat goed na moet kijken voor je gaat rijden .... ![]() Maar zo erik al zegt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ey jong,ree je bij mij langs vanmiddag in de straat?????en niet ff stoppe wa,was aan t knutsele aan de golf,keek nog na dat verblindende xenon licht en die 3 spaaks velge hahahaha,gruuse
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jip, dat was ik ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed,als ik bezig ben kom je maar af,weer of geen weer altijd bezig,
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal hem vast nog wel eens langs zien rijden hier in de buurt
![]() |