![]() |
|
||||
|
||||
![]() en hij is in een
![]() ![]() Denk wel (vanop de foto te zien) dat het dakraam niet orgineel is. |
|
||||
|
||||
![]() haha leuke kleur idd
![]() ![]() Maar dat 't een 77er is e.d. allemaal leuk! Dakje is misschien jammer, maar je kan niet alles hebben... Punten waar ik op moet letten.. ook bij die oude dametjes.. dat zijn vast de eerder genoemde in dit topic? En ohja ik kreeg een aanbod via de mail van een aardige man.. Bood golfje aan 1.3 uit eind 1980.... 1.3 wist niet dat ze bestonden.. maar dit is toch correct? Ooit zal ik er een rijden..... Kan ik anderen ook tips geven.. ![]() ![]() Bedankt!!! |
|
||||
|
||||
![]() Voor de 77er gelden absoluut de eerder genoemde punten, maar dan met de garantie dat ze rot zijn
![]() 1.3 bestaat ook, redelijk zeldzaam in de Golf 1. Werd o.a. geleverd in de Sprinter, is een pittig motortje, maar hangt over het algemeen aan dezelfde belachelijk korte bakken als de 1.1 (oftewel, geen toerenteller inbouwen want dan durf je nooit meer 140!)
|
||||
|
||||
![]() Uhh een dubbele tittentacho met toerenteller zit er in..
Verklaar je nader stijn ![]() En zitten deze qua zuinigheid tussen een 1100 en een 1500? Gr Ralf! trouwens Vind de eerder genoemde blauwe erg leuk, mn pa nu ook als ie ziet wat het kan worden.. Want dat blauwe zou niet mooi op de oprit staan naast een groene corsa en een zwarte golf plus ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn 1300 doet (afgerond op 500-tallen) zo'n 4000t @ 100km/h, 4500t @ 110km/h, 5000t @ 120km/h ![]() Dáárom wil je geen 140 rijden als je een toerenteller hebt (zoals ik), nog afgezien van het geluidsniveau ![]() (benzineverbruik is dan ook niet meer om blij van te worden trouwens) |
|
||||
|
||||
![]() En begrijpelijk
![]() Maargoed.. De vakantie is begonnen (voor mij) en dus is er tijd wat opties te gaan bekijken.. Heb er een hard hoofd in, weet niet waarom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb zelf bij mijn golf de plasticen bumpers vervangen door chromen exemplaren, weliswaar replica. Quote:
De bevestiging geschiet op dezelfde wijze, alleen houd je een bumpergat in iedere voorscherm over. Dit was bij mij geen enkel probleem omdat de voorschermen toch vervangen werden door nieuwe.
|
||||
|
||||
![]() Prachtig, Bumpertjes en velgen maken de auto!
Bedankt voor t mooie voorbeeld!!! Toch eerst eens wat vinden.. |
|
|||
|
|||
![]() En als je voor een 1100/1300 gaat even op de hoek van de koppakking letten dat de olielekage niet te groot is[boven dynamo]
Zwak punt van de blokjes |
|
||||
|
||||
![]() Thanks! Wordt al leuke verzameling tips
![]() Gewoon de auto goed uitgebreid checken. En me niet laten opjagen door een of andere verkoper ![]() Wordt vervolgd... |
|
||||
|
||||
![]() Als je een zuinige Golf 1 wil hebben, waarom dan niet meteen een Diesel? Die zijn pas écht zuinig, verbruik is zo rond de 5 liter, en de meesten zijn al belastingvrij, of het duurt niet lang meer...(volgend jaar worden de laatste 25 jaar).
|
||||
|
||||
![]() Zelfs bij 1800 carbu motortjes loop je al weg van het toerental. Als ik de a4 rij heb ik 2500tr/min bij 120 en in de cabrio 3500 bij 120. Net alsof ie nog een 6de en een 7de versnelling mist
![]()
|
||||
|
||||
![]() T is voor de hobby Dus snelwegen zal ie niet veel gaan zien...
In de stad lijken me de 1100 tjes t zuinigste en diesel.. tsja vind die al niet zo leuk klinken ![]() Blijf alsnog even bij de benzineuitvoeringen... Wat gaat hier eigenlijk in? Is dat euro 95? ongelood lijkt me? Gegroet, Ralf |
|
||||
|
||||
![]() Yep, gewoon euro95.
1100tjes zijn ook geen zuinigheidswondertjes hoor, stel je daar niet te veel van voor. Het is geen Smart in ieder geval. Zal niet over de 1:12 a 1:13 komen in de stad denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Zo...
Vandaag gekeken naar het beige golfje.. En zo enthousiast geworden dat ik m heb gekocht.. Morgen ophalen! ![]() T is dus een type uit eind 1980 en door de eigenaar een heel eind gerenoveerd.... Dit is m dus: Betere foto's volgen ![]() Bedankt voor jullie tips.. Heb zo de wagen goed kunnen bekijken. Gr Ralf Last edited by Ralfons : 23-12-2007 at 18:12. |
|
||||
|
||||
![]() In beige blijft het toch vet hoor... gefeli met je aankoop!!
|
||||
|
||||
![]() Danku
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel even gespiekt wat er onder die spatbordranden zit?
|
||||
|
||||
![]() Ja, hij gaf toe dat t niet origineel was..
Bij het rechterachterspatbord is een stukje vervangen door nieuw plaatje.. Het gedeelte onder de steenslagbeschermer.. Maar netjes gedaan! Krijg ook foto's van de opknapbeurt e.d. dus zal k morgen of overmorgen wel ff neerzetten hier.. Krijgen jullie een idee ![]() Minpunt: De km teller is stuk... deze heeft de man niet door een goede vervangen.. Omdat m dat teveel kostte (had t over een 100 euro iod). Misschien dus nog opzoek naar zoeentje.. T is zo'n hele eenvoudige enkele. Snelheidsmeter werkt wel gewoon, maar kms komen er niet bij...Foto's volgen.. Ik vond het er allemaal goed uitzien voor een auto van 27 jaar oud... Fijne nacht! Gr Ralf Last edited by Ralfons : 24-12-2007 at 00:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volkswagen wie anders... |