![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een SC, nooit van gehoort of gezien.
Wel uniek met al die oranje accenten!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
Tja, wat wil je, modeljaar '81, vanaf augustus '80 dus, eerste jaar met de grote achterlichten, staat er bekend om dat ze behoorlijk roestgevoelig zijn, gek genoeg schijnen deze zelf's roestgevoeliger te zijn dan de laatste modellen met kleine achterlichten. Quote:
De SC uitvoering is maar een modeljaar geleverd, is idd. een tamelijk unieke uitvoering.
|
||||
|
||||
![]() Vind het persoonlijk nog meevallen, Qau roest als je sommige projecten ziet denk ik bij mezelf jezus das echt meer roest als staal.
vandaag ook nog effe de radio enzo getest werkt ook nog goed. blijft alleen een relais plakken als je het contact aan zet. Dus uitzoeken welke dat is. Dan zo spoedig de benzinetank leeghalen, nadat hij vd ambulance was kwam er een beetje benzine van bovenzijde tank uitgelopen. koppeling moet losgemaakt worden, zit vast van het stilstaan. Ach ja voor mij is het bezigheids therapie, 7 weken thuis zitten is niks voor mij. mvg frank Last edited by superbeast : 21-12-2007 at 23:43. |
|
||||
|
||||
![]() Setje 14 inch velgen waar ik mee bezig ben om de poedercoating af te bijten.
![]() ![]() Lukt aardig maar je blijft toch altijd die coating in de hoekjes houden, bijna niet weg te krijgen. maandag gaan ze naar de straler om te laten stralen en poedercoaten in zilverkleur. mvg frank Last edited by superbeast : 04-01-2008 at 17:45. |
|
||||
|
||||
![]() Je kan de velgen beter laten ontlakken door een loogbedrijf...
Hoekstra in Hoogeveen vraagt 60 euro voor een setje velgen
|
||||
|
||||
![]() Nou nog effe bezig geweest vandaag.
kwam nog een paar bobbels tegen op de keienvanger, druk der effe op en gelijk erdoorheen. Dus dat word waarschijnlijk een nieuwe. Gaan gewoon weer lekker verder klussen op het gemakje. |
|
||||
|
||||
![]() Na lange tijd op zee gezeten te hebben kan ik weer verder met mijn golf 1
afgelopen week eerst maar eens een afdakje gemaakt samen met mijn vader. Nu ben ik zover dat binnen alles gestript is op de hemel na. En buiten zijn alle sierstrips weg plus bumpers. Gister is de motor eruit gegaan. Versnellings bak moet nog. Daarna benzinetank eraf en kan het lasfestijn beginnen, zit toch meer roest op dan gedacht compleet voorfront moet eraf en voorstuk binnenschermen vooraan moet vervangen worden. Motor gaat op motorfiets carbs draaien moet nog effe wat info erover verzamelen. ![]() ![]() Zal voorlopig nog wel effe duren voordat ie weer mag tuffen. goetjes frank |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Leuk golfje heb je daar ![]() |