![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er erg netjes uit de vento ik vindt de angel eyes ook wel geslaagd.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanx man!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ojee ga je hier nu ook lopen spammen
![]() welkom in ieder geval, ga je de vento nog verlagen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Hey
Hele mooie vento man ! Mooi laag en knappe kleur ![]() Verder nog plannen mee ? Quote:
Ik heb ze op 7,5 J laten monteren gaat goed. Erik M heeft ze nu zelfs op 8 J zie gallery |
|
||||
|
||||
![]() Das een hele brute Vento!!
Hoe bevallen je Angel Eyes? Zit er een beetje licht op?? En welk kleurnummer heeft je auto? Keep up the good work zou ik zeggen!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hahaha verlagen? De enige manier om hem dichter op moeder aarde te krijgen is door de hulpveren van de schroefset af te halen ![]() Maar dat gaat niet gebeuren, het is namelijk mn daily ![]() Quote:
Plannen voor de vento zijn nog; - sporteinddemper, - jonger blok, - blok iets kietelen zodat hij net iets vlotter op pakt (nu ook prima hoor maar toch) - andere zomervelgen ritselen Quote:
De angel eyes bevallen prima! Heb ze ondertussen 1,5 jaar ongeveer en nog nooit iets aan kapot geweest ![]() de lichtopbrengst is wat minder maar das altijd met die aftermarket dingen. dus mooi xenon erin en je ziet belachelijk veel ![]() ![]() LC3T is mn kleurtje, ookal horen bij die code 2 kleuren ![]()
Golf mk7 variant 1.4tsi 2015 Last edited by Darkprojectx : 03-01-2009 at 10:00. |
|
||||
|
||||
![]() heej erik ook verhuist???
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ah ik woonde hier al een tijdje maar niet zo heul actief
|
||||
|
||||
![]() Hey Erik, is echt een mooie Vento. Ik zie je regelmatig rijden in Venlo, Echt gave auto.
Groeten Nick. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tof! thanx man! ![]() zal zo eens ff spieken in jouw topic want ik weet zo niet hoe jouw hok eruit ziet ![]() heb opknap zomervelgen gescoord, heb ik weer wat te klooien ![]() ![]() Lenso RS5 17" 7J ET42 het zijn er gewoon 4 maar had niet zoveel plaats in de gang ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb geen topic over mijn auto hier. Maar ik rij een zilvere Golf 4 TDI op 18" Golf V R32 velgen en flink verlaagd.
Groeten Nick |
|
||||
|
||||
![]() mooie fotos
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tijd voor wat nieuwe mooie foto's want de velgen zijn klaar!!!!! EINDELIJK na uren schuren, poetsen, polijsten, spuiten etc.... kleine showoff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ECHT mooie foto's maak ik binnenkort wel als het zonnetje weer schijnt ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker bakkie ja...
echt zonde van de beruchte deuk... ik hoop dat je die snel laat verwijderen. groet frank
|
||||
|
||||
![]() ook hier zal ik je ff een comliment geven van je velgen project staat er mooi onder
![]() en de jachthaven doet het altijd goed met plaatjes schieten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat noemen ze letterlijk volg de skoda rijder. en dat meent erik wel heel serieus ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() binnenkort een nieuw programma op tv, deuk zoekt knap spatbord
![]()
|
|||
|
|||
![]() hey kerel zeer nette wagenhoor welkom hier op het forum
en succes met je verdere plannen ga zo door ...
|
|||
|
|||
![]() dank u!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja Erik, dit is veul dikker!!
![]() Die andere moet je maar gewoon als winterbanden gebruiken ![]()
|