![]() |
|
|||
|
|||
![]() auto is nu klaar zal morge effe foto's maken t'is mooi geworden super
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bijdeze een paar foto's hoe mijn auto er nu uit zag en er nu uit ziet :
Zo zag hij er eerst uit : <En zo ziet hij er nu uit > Het lijkt net of er een witte stipjes op die foto's zit maar er zat iets op mijn lens . En wat vinden jullie ervan ? Ik ben er nog niet klaar mee hoor komen nog andere velgen onder schroefset nog en heel wat dingen. Last edited by Golf freak : 08-03-2004 at 12:12. |
|
||||
|
||||
![]() motorisch? verder wel netjes...ben niet zo'n kippegaas man...
|
|
|||
|
|||
![]() Erg mooi geworden Johan, kleur staat hem heel goed.
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er op het eerste gezicht netjes uit, maar zoals richard zegt, dat kippegaas, ben ik ook niet echt kapot van...
|
|
|||
|
|||
![]() zo heeft ieder zijn eigen smaak ja, was ook niet best als iedereen maar hetzelfde mooi vondt
|
|
||||
|
||||
![]() kenteken is ook mooi zichtbaar...
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit, behalve dat ik ook geen gaas fan ben en ik vind die nummerplaat daar echt geen porum, maar verder ziet ie er zeker wel leuk uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Kvin die nummerplaat daar egt wel flex. En da gaas zit der naar mijn mening ook mooi in. Maar ieder ut zijne.
|
||||
|
||||
![]() mooie kleur, en ik zou deze velgen houden.... alleen de bumper. tja.... en zo kan je ook niet verlagen met dat ding erop
|
||||
|
||||
![]() Mooie kleur, maar ik zou de nummerplaat wel op de originele plek houden, maar das mijn mening. voor de rest ziet ie er goed uit
|
|
|||
|
|||
![]() Als je bekijkt hoe ie eruit zag en hoe hij er nu bijstaat, toppie!! Wat een verschil kan dat maken zeg.
|
|
|||
|
|||
![]() de kleur is netjes.
ook ik ben niet zo'n gaas figuur maar mischien als het zwart zou zijn geweest zou het er mischien netter er uit zien. maar goed da's mijn idee.
|
||||
|
||||
![]() Mooie kleur en zeker een verbetering van de oude versie
![]() Wat koste dat nou dat spuiten ? Stuur maar in pm als je het niet openbaar wilt maken. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind m mooi! alleen die nummerplaat zit wat raar daaro en gaas kick ik ook niet zo op
|
|
|||
|
|||
![]() Die voorbumper is aangepast dwz dat de kentekenplaatuitsparing weggewerkt is en helemaal glad. Daarom zit die kentekenplaat daar.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja precies nummerplaat kon ook alleen maar op die plek |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geloof ik niks van, 2 dikke parkers en hij zit zo weer op de originele plek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind em wel mooi geworden... en kippegaasfans.... tssss echt niks gewend jullie...
![]() ![]() sja nummerplaat.... liever geen ploat.... maja... of ie nou mooier zou staan op de bedoelde plaats... ik betwijfel het... hij valt gewoon teveel op door de flitsert Het is niet mijn persoonlijke stijl.. maar ik vind het toch wel erg mooi geworden. velgen zijn omgeboord? Zijn VR6 velgen toch? Houdt persoonlijk wel van die velgen waar je niet zo doorheen kijkt...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, mooi kleurtje.