![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan zou ik inderdaad ook voor 60-40 gaan, met 15 inch zijn je wielkasten dan net niet gevuld
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt goed, heb de wielen overgenomen. Van het weekend polijsten en bandjes bestellen.
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat heel netjes staan ben ik bang
![]() |
|
||||
|
||||
![]() EN oh oh hij moest beloven dat hij niks zou doen aan deze auto :P
De wielen zijn voor jou... Heb er voorlopig toch geen auto/tijd voor! |
|
||||
|
||||
![]() Hehehe. Ach ja het interieur was zo ontzettend lelijk, en er zat schimmel op. Weg ermee! En die wielen, naja ok dat MOET gewoon :P
|
|
||||
|
||||
![]() En als je de wielen eronder hebt met 165-50-15 moét je ook verlagen
![]() Gave wielen, heb ze ook, alleen dan als Centra's. |
|
||||
|
||||
![]() Uuuh...ik ook bedenk ik me net
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn er ook van ATS, alleen zitten er dan wat minder strooigaatjes in de pepperpots
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het zijn Centra's:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nais, daar zit al aardig wat schuurwerk in zo te zien!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik was eraan begonnen (voor mijn Golf 2 welke inmiddels ook een andere eigenaar heeft), best veel werk. Vorige eigenaar is eraan begonnen en heeft het niet afgemaakt. Met afbijt er al redelijk veel afgekregen. Helaas had ik nog geen tijd/zin gehad verder, maar met Arne moet dit wel goed komen.
Degene op de foto rechtsvoor is overigens in redelijke staat qua verf, de achterste 2 waren echt slecht en de linker daar tussenin. Ze zijn wit gespoten geweest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zien er op de foto iig heel netjes uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke wieltjes voor de polo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ga ze nog ff een keer in de afbijt zetten, dan met hd reiniger en speciaal zuur cleanen. Vervolgens waterproof schuren tot 1200 en dan polijsten. En de gaatjes kwast ik gewoon netjes zwart.
|
|
||||
|
||||
![]() Je kan beter nog hoger gaan met de korrel... Dan krijg je een nog mooier effect
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha idd, ben gisteren de acculader van de digicam weer tegengekomen dus zal van de week eens foto's maken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd naar de polo .
|
||||
|
||||
![]() Dit is ' m trouwens:
![]() Aan de andere kant is de striping er al af, leuk werkje ![]() Zoals te zien in het andere topic in dit gedeelte is de koppakking lek, we hebben er iets meer dan 200 km mee gereden ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeg doe je die stalen velgen van je niet weg toevallig?
![]()