![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie porsche,s
|
||||
|
||||
![]() ach, iemand moet het toch doen he
![]() (erg he, die jaloerse krengen, die de hele dag met allerlei troep in de trailer rondrijden)
|
||||
|
||||
![]() je moest zeker een heel groot rondje rijden voordat je de auto('s) goed voor de trailer had staan:P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Anyway.........mooi spulletje RJ !!!!!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ie eenmaal in beweging is, is er niet veel meer nodig volgens mij ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=robertjan007]Kijk ik doe ook wel andere dingen als alleen maar transport.......
![]() ach zoiets heb ik ook wel eens gehad want ik doe dit werk ook al 14 jaar Robertjan, maar ik denk erover om op het 15e jaar maar eens te gaan stoppen. Hier een foto van een ford die onder een tankwagen met zilverzand lag (geen personen in de auto) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt wel zo'n beetje, ja. En wij werken ook met hele andere snelheden, natuurlijk. Wij worden niet zozeer afgeremd door de wind, alswel door het water. Mijn topsnelheid met leeg schip, en alles in orde is ruim 23 km/u, geladan 18 km/u. Maar ik draai nooit zo hard, leeg 18 km/u en geladen 14 km/u. Ook de rode diesel is duur op het moment, en met een verbruik van (volaan) 160 liter per uur wil je wel wat langzamer draaien. ![]() ![]() Nightmare: Die Mondeo is best wel een beetje plat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmm... 8,5L op 1km... Daar kan een Pool niet tegenop!
|
||||
|
||||
![]() slurptax...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar moest je die heen brengen dan naar pon of een eigen ondernemer , klant van jullie . Idd mooie vrachtjes zijn dat . ![]() Nee ik heb ze niet van 10 porsche , jammer . ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja ze moesten naar Pon leusden. Jammer dat ik ze niet mocht houden!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
auto transport mag uitgeschoven 20,75 zijn 50 cm mag de vracht voor over steken die van mij kan tot het LZV lengte als ik max voor over steek en achter op het randje sta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dar valt zeker niet zo af en toe eens wat van de vrachtwagen he? Als 't wel zo is... komend weekend komt mij prima uit om even wat er van af te laten vallen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het schip ook van jezelf? |
|
||||
|
||||
![]() Het schip is bijna van mezelf. Is nu nog van mijn ouders (die moesten om gezondheids-redenen stoppen
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() je ziet ze nooit ....hier staan er 2 naast elkaar
![]() Mercedes CLK 63 AMG DTM edition ![]() ![]() ![]() ![]() wel leuk . ook stond de nieuwe GLK er onder een kleedje maar daar kon ik geen foto van knippen ![]() in zeebrugge stond de nieuwe lexus F ...voor het hok van de portier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() alberto , je moet es een plaat of grote sticker op de 2e laadbrug plaatsen (achterop) want kom koopman zeer vaak tegen en dan kijk ik in mijn spiegel maar zie dan alleen je 2e laadbrug (vangrail)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat dacht je van een friese vlag met in het midden een VW teken ![]() ![]() kenteken BS-BS-96 aanhanger WT-SJ-52 auto nummer 597 ![]() Last edited by Alberto : 07-03-2008 at 13:00. |
|
||||
|
||||
![]() Hee alberto bevalt die opbouw je een beetje?
|
|
||||
|
||||
![]() In Zweden zag ik langere combinaties dan dat wij hier gebruiken, waarom is dat hier (nog) niet?