![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet wie de eigenaar is van deze auto.
Ken je dat filmpje van die Duitser die plaaten mee zingt, en dan aan het einde er eentje kapot beukt op zijn hoofd. Dat is hem. Majha hiiii majaa haaaa majo hooooo...... |
|
||||
|
||||
![]() ja joh..die? werd me via het werk van een klant van ons aangeboden....
|
||||
|
||||
![]() turbo zonder waste gate ?????????kan als er in de inlaat een druk klep zit die constant afblaast .of een audi 200 turbo met externe waste gate.zo.n beetje de grootste injectoren van bosch leveren 498cc .
de motor heeft kopschade terwijl de motor niet gelopen heeft en nieuw is ik zou het niet doen of je moet van leuk sleutelen houden ,dwz de motor lostrekken en alles nameten of zijn beweringen wel kloppen
|
||||
|
||||
![]() ok bedankt dré...die auto blijft mooi in duitsland....
|
||||
|
||||
![]() ben me al een beetje aan het verdiepen op turbo motoren.... ff een boek uit de bieb gehaald....heb ik deze vakantie weer wat te doen... en ff sneupen op de vortex en 8vturbo.com.... maar ik vraag zulke dingen altijd om steeds bij te leren.....vandaar...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de bieb...dat is wel lang geleden dat ik daar ben geweest... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik roep 1 naam, Corky Bell. En als je zijn boeken leest...kun je afstuderen aan de TU.
Dat is tevens het nivo. Zonder gedegen basiskennis van motortechniek en een basis kennis van turbo motoren, heb je het zwaar om de materie te snappen. |
|
||||
|
||||
![]() beetje jammer van zo'n uitzonderlijke auto
![]()
|
|||
|
|||
![]() Der Motor ist neu hat noch nie gelaufen. Verdichtung 7,6:1. Nockenwellen 276° verstellbares Nockenwellenrad, verstellbares Kettenrad. Zylinderkopf hat leichten Brennraum schaden. G60 Motorblock. 2.0L Kolben, G60 Kurbelwelle (gehärtet) , Sachs Power Clutch, Ladeluftkühler groß.Ölkühler groß. Im Moment ist kein Steuergerät verbaut. FK Geweinde Stoßdämpfer (neu) 70mm Supersprint. KKK 26 (gebraucht) Krümmer ohne Wastegate. Innenraum leer. 1 Rennsitz.
Klinkt wel leuk, K26 op zich zegt niks je hebt ook K26 op diesels gehad en die waren niet zo heel groot. Maar goed ik neem aan dat het een K26 van een 20V 5cil Turbo is met afgezaagd spruitstuk voor ext. gate (In die tijd gebruikte Audi externe wastegate's op die motoren) Even op de sloop een wastegate zoeken van zo'n ding (bv 10V kan ook) Ik zou wat meer specifieke info vragen over die auto bv: van welke auto de K26? Welk spruitstuk? Welke intercooler? dan pas kan je zeggen of hij het echt waard is. 6x groter dan G60 slaat helemaal nergens op, waarom zou je zulke dingen willen? Zijn meer voor methanol of 1000+ pk blokken. Quote Serge: turbo zonder waste gate ?????????kan als er in de inlaat een druk klep zit die constant afblaast .of een audi 200 turbo met externe waste gate.zo.n beetje de grootste injectoren van bosch leveren 498cc . de motor heeft kopschade terwijl de motor niet gelopen heeft en nieuw is ik zou het niet doen of je moet van leuk sleutelen houden ,dwz de motor lostrekken en alles nameten of zijn beweringen wel kloppen __________________ In de inlaat een klep laten afblazen doet nul om de turbo te remmen... Bosch heeft ook injectoren van 2 liter of meer!
|
||||
|
||||
![]() tja en een edition BLEU met oud type bumpers en edition bleu logo op het dashboard , neej nog nooit gezien...
http://www.doppel-wobber.de/g2_blue.html de golf 2 edition bleu vanaf de fabriek origineel. Last edited by pirelli : 26-07-2004 at 23:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beetje vreemd dat hij vermogen claimt terwijl hij er geen motormanagement bij levert! Dat is namelijk het belangrijkste, zeker bij een turbo motor.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Ik zag de auto vandaag nog te koop staan op een duitse site.....
Moet er 3500 euro voor hebben... |
|
||||
|
||||
![]() In die staat is die iig Blue-af,...... ik zou mn vingers er niet aan branden
|