![]() |
|
|||
|
|||
![]() velgen zijn hoogglans verdicht
En wat betreft de spoorverbreders, die moesten er wel onder anders pasten de wielen niet, dan kwamen ze aan de binnenkant aan. Dus zat er niks anders op dan spoorverbreders erop te zetten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er geweldig uit
![]() m'n complementen |
|
||||
|
||||
![]() Heel erg dik! Maar had wat mij betreft voor iets minder breed gemogen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht dat die van jou verdicht waren ?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn ze ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik zelf ook last van moeten bij mij eigenlijk ook nog spoorverbreders tussen het lijkt bij mij dan ook beter en de band komt wat verder van de poot af , de ruimte daar tussen is nu min 3mm net genoeg . Maar verder een plaat van een auto , lijkt apart zonder dak rails . ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe is het eigenlijk met die velgen afgelopen ?
nog iets kunnen regelen met de velgen doc . ? zou zonde zijn als ze niet meer blinkend de weg op kwamen ! |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie jou auto bijna elke dag staan op de schoolstraat tegenover die doe het zelf zaak, ik breng daar namenlijk de pakketjes rond met de bus van GLS,
Ik vindt het echt een dikke auto, alleen lopen die wielen volgens mij erg aan he als ik dat zo zie aan de bandjes?? hahaha veel succes,,gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee gls dat is de vijand , transmission 4ever . ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Very nice...
|