Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Nieuws en actualiteiten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 10-03-2008, 15:49
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Vond de acties waarin ze geen bekeuringen gaven wel een goed initiatief, kunnen ze dat niet opnieuw een paar jaar gaan doen
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 15:57
golf3freak's Avatar
golf3freak golf3freak is offline
Volksforum Aandeelhouder The fabulous scraping boy

Ja al is het maar 3 keer in het jaar dat vond ik wel goed van die woute.
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 16:46
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by Area51
Volgens mij hebben ze net afgelopen vrijdag een zeer royal CAO bod van de minister in de prullenbak gepleurt.

Klopt, meer dan de inflatie en meer dan de andere Nederlander er bijkreeg. Plus nog extra, maar ze denken dat er meer te halen valt aangezien de minister wel erg snel omhoog gegaan is. Maar goed, we zullen kijken waar het schip strand. Ik ben bennieuwd, op veel goodwill van de Nederlandse bevolking kunnen ze ook niet rekenen.

My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 18:59
MrMiljon MrMiljon is offline
VW Addict

"Art. 5.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
"

Dus wie gaat hun rijbewijzen invorderen??? Niemand....

Ben het trouwens ook niet eens met het feit dat er zo nodig een flinke loonsverhoging moet komen. Het startsalaris van een agent is ongeveer 1300,- netto. Met een opleidingsniveau variërend van mbo (niveau 2,3 en 4) tot hbo en wetenschappelijk onderwijs. Als je met mbo 2 dat al verdient moet je niet klagen. En dan komen er bovenop die 1300,- ook nog de nodige toeslagen ivm onregelmatige diensten ed. Grofweg kom je dan op een kleine 1500,- netto uit. Is in mijn ogen geen raar salaris. En ja je loopt meer risico's maar daar kies je voor en je weet het van te voren.
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 19:02
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by MrMiljon
"Art. 5.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
"

Dus wie gaat hun rijbewijzen invorderen??? Niemand....

Ben het trouwens ook niet eens met het feit dat er zo nodig een flinke loonsverhoging moet komen. Het startsalaris van een agent is ongeveer 1300,- netto. Met een opleidingsniveau variërend van mbo (niveau 2,3 en 4) tot hbo en wetenschappelijk onderwijs. Als je met mbo 2 dat al verdient moet je niet klagen. En dan komen er bovenop die 1300,- ook nog de nodige toeslagen ivm onregelmatige diensten ed. Grofweg kom je dan op een kleine 1500,- netto uit. Is in mijn ogen geen raar salaris. En ja je loopt meer risico's maar daar kies je voor en je weet het van te voren.

Idd, daarom zeg ik dat ze de functies dan maar eens moeten herwaarderen om te kijken of de functie-inhoud klopt met het salaris.

My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 19:35
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans

Send a message via MSN to Gijs

Quote:
Originally Posted by Langedaik
Geen carriere geen ambitie,
dan ga je werken bij de politie.

Een echte vent wordt geen agent.

Ontopic; De secundaire arbeidsvoorwaarde zijn bij de Politie ook goed/perfect. Niks te klagen als je het mij vraagt. En voor dat "risico" kiezen ze zelf

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 20:37
bobby-digital's Avatar
bobby-digital bobby-digital is offline
No personal life

Send a message via MSN to bobby-digital

Quote:
Originally Posted by Gijs
Een echte vent wordt geen agent.

Ontopic; De secundaire arbeidsvoorwaarde zijn bij de Politie ook goed/perfect. Niks te klagen als je het mij vraagt. En voor dat "risico" kiezen ze zelf

Idd nix te klagen, meeste wilde volgens mij toch liever dominee worden..... die preek die je krijgt als je "ietsiepietsie" te hard rijdt is niet normaal, die conjo's denken echt dat ze wereld verbeteren volgens mij

Ben keer aangehouden voor rijden zonder gordel, stom weet ik... was vanaf de C1000 naar huis (ongeveer 100 meter, dat ga ik dus niet lopen)
Ze komen me tegemoet rijden, trekken nog net niet de handrem erop om te keren en staan met 4 man om de auto...... of ik wel wist hoeveel ongelukken er gebeuren zonder gordel, vooral op die kleine stukjes.
en dan vinden ze het vreemd dat niemand respect heeft voor agenten.... snap er niets van
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 20:41
René's Avatar
René René is online now
10k maniac

Rare agenten hebben jullie daar....heb hier in de omgeving nog nooit zulke dingen meegemaakt...

Ben ook al behoorlijk vaak aangehouden, ook wel boete`s gekregen, maar alleen maar toffe agenten meegemaakt.....

Relaxt man...`t noorden....
Reply With Quote
Old 10-03-2008, 21:00
bobby-digital's Avatar
bobby-digital bobby-digital is offline
No personal life

Send a message via MSN to bobby-digital

Quote:
Originally Posted by René
Rare agenten hebben jullie daar....heb hier in de omgeving nog nooit zulke dingen meegemaakt...

Ben ook al behoorlijk vaak aangehouden, ook wel boete`s gekregen, maar alleen maar toffe agenten meegemaakt.....

Zal ze niet allemaal over 1 kam scheren, maar je hebt er een stelletje lulhannessen bij... maja das natuurlijk overal
Reply With Quote
Old 11-03-2008, 00:06
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Vandaag lees je in de ene krant dat ze absoluut geen gebruik mogen maken van politie-materiaal noch materieel, en in de andere krant lees je dat ze conform de geldende wetten geen overtreding begaan als ze vrolijk gaan blokrijden over de snelwegen, met zwaailicht en sirene indien gewenscht bij de heren in blue.

Valt me op dat ze opeens veel meer dingen mogen als het in hun straatje past, en hebben ze eenmaal hun loon komen ze niet verder dan de hele dag aan het bureau zitten typ-miepen met 4 aanslagen per dagdeel.

Leuke jongens, die ambtenaren.
Protesteren is prima, maar ze kunnen opeens wel verdomd hard werken als het voor hun eigen belang is.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 11-03-2008, 00:12
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by René

Kom gezellig effe bij ons langs als mijn pa in de ambulance wordt afgevoerd terwijl die flippo's aan de overkant van de straat op hun dooie gemakje de dreigementen d'r uit smijten, en meneer agent die stond erbij en keek ernaar.
En dan komt d'r zo'n snor op me af dat ik me effe lekker rustig moet houden en maar beter naar binnen kan gaan.

Of dat ze staan te klagen dat ze in de regen uit hun auto moeten stappen omdat er weer een paar van die snotapen elkaar met kapotte flessen te lijf zijn gegaan. De vriendin van die plas bloed op de grond staat er jankend bij en pet zit te mopperen over zijn natte pak.
5 Minuten later houden ze wel wat 13 jarig volk aan omdat ze over de markt fietsen zonder licht...

Toffe agenten zijn 't...

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 11-03-2008, 00:42
Samurai's Avatar
Samurai Samurai is offline
No personal life

Sommige agenten zijn heel relaxt ... Maar je hebt er een aantal bij zeg!
Gelijk dreigen met boete's etc, dat heb ik nu al meerdere keren meegemaakt.
Niet eens luisteren naar een goed onderbouwde reden. Gelijk dreigen met een boete!

Ik vindt het niet erg als agenten staken en/of akties voeren, maar hou je netjes aan de regels. Zoals iedereen dat geacht wordt!
vindt ze nu wel te ver gaan. Gewoon machtsmisbruik vindt ik het.
Reply With Quote
Old 14-03-2008, 17:15
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer

Quote:
Originally Posted by Jeroentjuh
Laat ze eerst maar eens gaan werken, als je ze nodig hebt zie je ze nooit, je kan uren w88, ze "mogen" nix doen (mietjes) of ze komen gewoon niet en krijg je een vaag excuus te horen of zoiets van doe maar via internet.
Het enigste waar ze nog goed in zijn is de normale mensen lastig vallen en beej boetes uitdelen, het draait daar alleen nog maar om zoveel mogelijk geld binnen te halen.

Als ze meer willen verdienen hadden ze maar verder moeten leren of opzoek gaan naar een andere baan, en niet ons er mee lastig gaan vallen, stelletje dombo's. En ze moeten mij morgen echt niet gaan hinderen want dan krijgen ze ook van mij ff de wind van voren.....

en jij waarschijnlijk een bekeuring wegens belediging van een ambtenaar in funktie.Als het aan mij ligt gaat het voetbal per direkt 100% zelf de kosten van de politie tijdens de wedstrijden betalen.

Kunnen ze daar de salaris verhoging van de politie ruimschoots mee kompenseren.

michael
Old 14-03-2008, 18:05
MrMiljon MrMiljon is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
en jij waarschijnlijk een bekeuring wegens belediging van een ambtenaar in funktie.Als het aan mij ligt gaat het voetbal per direkt 100% zelf de kosten van de politie tijdens de wedstrijden betalen.

michael

Dat is de enige bekeuring waar je waar voor je geld hebt. Beetje offtopic misschien. Niet alleen moeten voetbalclubs van mij de beveiliging zelf betalen maar de gemeenten mogen ook wel wat minder zijn met het sponsoren. Als je ziet hoeveel van het potje cultuurgelden daarheen gaat, snap je niet dat gemeenten nog durven te zeuren dat er niet genoeg geld is voor een school.
Reply With Quote
Old 14-03-2008, 19:45
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness

michael

die ambtenaar is niet in functie als hij/zij aan het staken is
Reply With Quote
Old 14-03-2008, 22:40
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer

Quote:
Originally Posted by Marcski
die ambtenaar is niet in functie als hij/zij aan het staken is

Hee Mark vroeg wakker zeker

michael