![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vond de acties waarin ze geen bekeuringen gaven wel een goed initiatief, kunnen ze dat niet opnieuw een paar jaar gaan doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja al is het maar 3 keer in het jaar dat vond ik wel goed van die woute.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, meer dan de inflatie en meer dan de andere Nederlander er bijkreeg. Plus nog extra, maar ze denken dat er meer te halen valt aangezien de minister wel erg snel omhoog gegaan is. Maar goed, we zullen kijken waar het schip strand. Ik ben bennieuwd, op veel goodwill van de Nederlandse bevolking kunnen ze ook niet rekenen. |
|
|||
|
|||
![]() "Art. 5.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd. " Dus wie gaat hun rijbewijzen invorderen??? Niemand.... Ben het trouwens ook niet eens met het feit dat er zo nodig een flinke loonsverhoging moet komen. Het startsalaris van een agent is ongeveer 1300,- netto. Met een opleidingsniveau variërend van mbo (niveau 2,3 en 4) tot hbo en wetenschappelijk onderwijs. Als je met mbo 2 dat al verdient moet je niet klagen. En dan komen er bovenop die 1300,- ook nog de nodige toeslagen ivm onregelmatige diensten ed. Grofweg kom je dan op een kleine 1500,- netto uit. Is in mijn ogen geen raar salaris. En ja je loopt meer risico's maar daar kies je voor en je weet het van te voren. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, daarom zeg ik dat ze de functies dan maar eens moeten herwaarderen om te kijken of de functie-inhoud klopt met het salaris. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een echte vent wordt geen agent. Ontopic; De secundaire arbeidsvoorwaarde zijn bij de Politie ook goed/perfect. Niks te klagen als je het mij vraagt. En voor dat "risico" kiezen ze zelf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd nix te klagen, meeste wilde volgens mij toch liever dominee worden..... die preek die je krijgt als je "ietsiepietsie" te hard rijdt is niet normaal, die conjo's denken echt dat ze wereld verbeteren volgens mij Ben keer aangehouden voor rijden zonder gordel, stom weet ik... was vanaf de C1000 naar huis (ongeveer 100 meter, dat ga ik dus niet lopen) Ze komen me tegemoet rijden, trekken nog net niet de handrem erop om te keren en staan met 4 man om de auto...... of ik wel wist hoeveel ongelukken er gebeuren zonder gordel, vooral op die kleine stukjes. en dan vinden ze het vreemd dat niemand respect heeft voor agenten.... snap er niets van ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rare agenten hebben jullie daar....heb hier in de omgeving nog nooit zulke dingen meegemaakt...
Ben ook al behoorlijk vaak aangehouden, ook wel boete`s gekregen, maar alleen maar toffe agenten meegemaakt..... Relaxt man...`t noorden.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ze niet allemaal over 1 kam scheren, maar je hebt er een stelletje lulhannessen bij... maja das natuurlijk overal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag lees je in de ene krant dat ze absoluut geen gebruik mogen maken van politie-materiaal noch materieel, en in de andere krant lees je dat ze conform de geldende wetten geen overtreding begaan als ze vrolijk gaan blokrijden over de snelwegen, met zwaailicht en sirene indien gewenscht bij de heren in blue.
Valt me op dat ze opeens veel meer dingen mogen als het in hun straatje past, en hebben ze eenmaal hun loon komen ze niet verder dan de hele dag aan het bureau zitten typ-miepen met 4 aanslagen per dagdeel. Leuke jongens, die ambtenaren. Protesteren is prima, maar ze kunnen opeens wel verdomd hard werken als het voor hun eigen belang is. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom gezellig effe bij ons langs als mijn pa in de ambulance wordt afgevoerd terwijl die flippo's aan de overkant van de straat op hun dooie gemakje de dreigementen d'r uit smijten, en meneer agent die stond erbij en keek ernaar. En dan komt d'r zo'n snor op me af dat ik me effe lekker rustig moet houden en maar beter naar binnen kan gaan. Of dat ze staan te klagen dat ze in de regen uit hun auto moeten stappen omdat er weer een paar van die snotapen elkaar met kapotte flessen te lijf zijn gegaan. De vriendin van die plas bloed op de grond staat er jankend bij en pet zit te mopperen over zijn natte pak. 5 Minuten later houden ze wel wat 13 jarig volk aan omdat ze over de markt fietsen zonder licht... Toffe agenten zijn 't... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sommige agenten zijn heel relaxt ... Maar je hebt er een aantal bij zeg!
Gelijk dreigen met boete's etc, dat heb ik nu al meerdere keren meegemaakt. Niet eens luisteren naar een goed onderbouwde reden. Gelijk dreigen met een boete! Ik vindt het niet erg als agenten staken en/of akties voeren, maar hou je netjes aan de regels. Zoals iedereen dat geacht wordt! vindt ze nu wel te ver gaan. Gewoon machtsmisbruik vindt ik het. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en jij waarschijnlijk een bekeuring wegens belediging van een ambtenaar in funktie.Als het aan mij ligt gaat het voetbal per direkt 100% zelf de kosten van de politie tijdens de wedstrijden betalen. Kunnen ze daar de salaris verhoging van de politie ruimschoots mee kompenseren. michael
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is de enige bekeuring waar je waar voor je geld hebt. Beetje offtopic misschien. Niet alleen moeten voetbalclubs van mij de beveiliging zelf betalen maar de gemeenten mogen ook wel wat minder zijn met het sponsoren. Als je ziet hoeveel van het potje cultuurgelden daarheen gaat, snap je niet dat gemeenten nog durven te zeuren dat er niet genoeg geld is voor een school. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die ambtenaar is niet in functie als hij/zij aan het staken is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee Mark vroeg wakker zeker ![]() michael