![]() |
|
|||
|
|||
![]() Moet ik nog opschieten ook, ga daar dinsdagmorgen maar voor de deur liggen dan
![]() Nee hoor, ik heb al een Jetta waar ik erg blij mee ben en het is voor mij maar als project voor erbij... @Jettapowerrr: als je echt serieuze interesse hebt dan laat ik hem wel staan (kan wel ff voor je gaan kijken als je wil). |
|
|||
|
|||
![]() GO VOR IT ED ......
of gaan we Wendy van dijk bellen JETTA IN ACTIE ![]() als Jan gaat kijken haal ik hem op Ed ....ben toch vrij ![]() heb je hem van de week in grunnnnnnn stad ![]() Last edited by Alberto : 25-03-2008 at 12:43. |
|
|||
|
|||
![]() kleine platen kun je zo aanvragen bij de rdw... krijg je mooi die code op je papieren... een vriend van mij heeft dat ook al aangevraagd..
|
|
||||
|
||||
![]() kan dat nog achteraf na het invoeren? volgens mij niet hoor.
|
|||
|
|||
![]() ik ken zelfs iemand die het klaar heeft gespeeld om kleine platen op zijn polo in de papieren te krijgen... geen idee hoe maar het lukte... bij een us auto kun je naderhand ook nog kleine platen aanvragen... tenminste volgens de connecties van mij in de garage en ook die vriend van mij wel...
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry dat het zo bot klonk,maar ik kreeg de indruk dat je een auto wilde kopen,en als je dan geen 1500 euro hebt hoef je niet te gaan zoeken.
"Of je moet natuurlijk in de oneerlijke automotive bussines zitten, dan is zoiets eitje..." |
|
||||
|
||||
![]() @Tiefflieger: In principe ben ik van het soort: Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Maar ik stel je aanbod bijzonder op prijs! Ik ga morgen alvast even mijn "recourses" na, dan komt het vast goed. ![]() @Alberto: ![]() ![]() ![]() @MIVW: Gewoon niet te vlug conclusies trekken, als je me een beetje beter had gekent, had je het zonder meer begrepen. ![]() Overigens, die verwijzing naar de "oneerlijke automotive bussines" snap je wel, neem ik aan. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou kijk,
Is dat ook weer geregeld. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zoals ik al zei, ik ga vandaag even mijn bronnen na, en als ik dat voor elkaar krijg, bel ik de man morgen op, dat ie verkocht is! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben al onderweg, de beste man heeft paasshow vandaag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan neem ik hem wel weer van je over! ![]() Maar dan moet je wel vlug zijn, want Rinus is al onderweg! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
machtig dit word de jetta race ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() No worries, zolang de pirelli niet weg is komt er niets meer bij hier.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ......is dit jouw idee van een geintje? Alles gelijk in rep en roer.....
![]() Vent neemt niet op, blijf het proberen, en anders morgen-ochtend, maar verkocht is ie! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is al helemaal lens gebeld, zit nu een vakantie naar de Bahama's te boeken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lol
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat gaat niet lukken ben ik bang. Was mij nog niet eens opgevallen dat ze er niet op zaten. Terwijl ik het juist een van de pluspunten van mijn eigen Jetta vind. Nu laat ik hem zeker weten staan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ilegaale plaatjes er op ....heb ik ook op de rode jetta zitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()