![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PMS is zoals starsky zegt! Santana heeft wel vaker van die opmerkingen, bovendien breng ik het wat vriendelijker als hij. Begrijp me niet verkeerd, als hier leden hun GTS-jes koesteren vind ik dat alleen maar top, mijn smaak ik het echter niet (iets teveel plastik)
|
||||
|
||||
![]() tis weer heerlijk gezellig hier..
|
||||
|
||||
![]() Komop heren, kort de tenen eens in. Niks aan de hand, alleen een mening, de een typt er een ouwehoer verhaal omheen de ander zegt waar het op staat. Ik heb ook niks met die dingen, ik heb ook niks met kevers (ja ik heb er zelf 1 gehad maar niet gereden (4 jaar in een schuur gezet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, een GTS is inderdaad altijd wit. Uitgevoerd zoals die van de tweede advertentie. Quote:
Haha, ik kwam dat ook al tegen toen ik naar die afkorting zocht, ![]() Maar goed, mijn GTS wordt inderdaad gekoesterd. Over een tijdje heb ik eindelijk mijn eigen garage en kan er begonnen worden met een resto! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je daar een draadje over?
|
||||
|
||||
![]() Over de resto bedoel je?
Nog niet, die moet eigenlijk nog beginnen. Hij staat nu nog bij mijn ouders thuis op de inrit te wachten tot ie verder gestript gaat worden... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind t wel een leuke uitvoering dan wel met een andere grill, de bbs verbredingen staan een golf 1 best goed, en je kunt er leuke wielen onder kwijt.. De eigenaren van die dingen zijn wel vaak vervelend...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik verbaas mij steeds meer over de ongelofelijke mensenkennis die jij hebt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn dat je me zo volgt, gelukkig ben ik niet de enige ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()