![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankjewel! ![]() Je kan een hele mooie auto hebben, maar aks de rijhoogte niet klopt verpest dat alles. Zoals de aigner nu " staat" is hij erg mooi! Ben wel van plan om een wielenwissel te doen, wil wat anders hebben dan de schmidt modernline's! ![]() Oja heb ook nog een update: heb het dak vervangen, en gti 1-stijl kapjes gemonteerd! Zoals het er nu naar uitziet gaat hij (hopelijk) deze winter gespoten worden! Foto's volgen nog (zodra het weer zomer wordt) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Samurai, wat zag ik nu... ga je hem verkopen??
Is hij te slecht voor je plannen, of heb je iets anders op het oog? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is geen slechte auto, ander had ik hem nooit gekocht! Het is door financiele redenen, ik kan voorlopig geen auto meer betalen. Zowiezo dit en volgend jaar niet. Ben noodgedwongen om nu alles met de fiets en het openbaar vervoer te doen. Wat ook niet heel erg is, alleen ik ben fysiek in slechte staat. Het is heel erg jammer, maarja kan niet anders ... Bedankt voor de intresse. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hmm, das wel jammer dat het moet, nu komt ook net het lekkere weer eraan
![]() Hoop dat je er nog even van kan genieten en succes met verkoop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zwaar kl#te voor je.
Je was zo goed op weg om er een mooie ET van te maken. Sterkte. |
|
|||
|
|||
![]() die cabriolet heb je gekocht bij cocuclassics in nijverdal ofnie en ja oude staat daar ook half gedemonteerd. toch!!?? ik heb ook net deze week een cabrio bij hun gekocht. en die word net zo als die blauwe hier boven voor de vrouw ;-] en dan maar weer is verder met mijn eigen mk1 78er gti ;-]
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt helemaal, dus jij hebt die blauwe gekocht, is een leuk ding man! ![]() |