![]() |
|
||||
|
||||
![]() en dan zeg ik tegen die figuren dat ik me kenteken terug wil?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, tuurlijk niet. Je belt op: RDW: RDW met Liezelot, goedemiddag GTIpowerrr: Ja, hallo, spreek ik met chinees de grote muur? Ik had graag de 22 RDW: Hallo meneer! Dit is niet de chinees GTIpowerrr: oh, sorry, dan ben ik verkeerd verbonden, maar nu ik u toch spreek, hoe was uw naam? RDW: u spreekt met de RDW, mijn naam is Liezelot Tomassen. GTIpowerrr: Oh, u spreekt met GTIpowerrr. Dat treft, ik moest net aan u denken.. niet aan u natuurlijk, maar gewoon aan de RDW.. maar nu ik het zo over heb: Nu moet ik aan u denken.. wat heeft u aan? RDW: Ik heb hier geen zin in meneer, goedemi GTIpowerrr: Nee, niet ophangen, sorry, ik heb geen humor.. RDW: Meneer,... waar belt u voor? GTIpowerrr: 'doet verhaal over kenteken / ander kenteken bla bla' RDW: (zoek speur).. Nou, normaal gezien kan het wel, maar aangezien u mij ondertussen al met uw humorloze gedachtes heeft uitgekleed,. vandaag even niet.. bel morgen maar terug als mijn fijne collega Ben de Hakker weer terug is van de tatoo-shop. Goedemiddag!
|
|
||||
|
||||
![]() Lol
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is duidelijk dan bel ik morgen wel even met ben ![]() maar ff serieus...de auto staat niet op mijn naam maar op die van mijn broer...dus hij moet eigenlijk bellen.. |
|
||||
|
||||
![]() Alsof jij niet kunt bellen alsof jij je broer bent...
Als je helemaal slim bent, bel je op met de naam Powerrr... ipv ook je voornaam te gebruiken.. Leer wel ff de geboorte datum van je broer uit je hoofd.. mochten ze uberhaupt vragen gaan stellen, en waar je woont..
|
|
||||
|
||||
![]() lol @ sjampoo's prankcall
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik zeg toch EIGENLIJK kan hij dat dus alleen...ik had dus bijna als mezelf gebeld. Maar ik ga dit eerst even me them overleggen. Zetten we de auto gelijk op mijn naam. hij heeft al lang genoeg kunnen genieten zijn no-claim zit nu op 45% dus die mag hij zelf verder opbouwen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sjampoo werelds
![]() Hier willen we meer van. Maken we een topic in Off-Topic : GTIPOWErrrr belt vandaag met ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zelfs de administrator gaat offtoic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn post was min of meer een beetje bedoelt te jennen.....(met een klein-humoristisch-toontje).
Boodschap is hoe dan ook duidelijk: Nait Soezen,. gewoon bellen en je verhaal doen. \
|
|
||||
|
||||
![]() Dat moet je wel je naam zo uitspreken als ze bij danoontje doen, hallo met GTIPowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoezo was er nog een andere manier om mijn naam uit te spreken dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HENK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke dus...als ik nu een brief stuur naar de rdw...maar ik moet mijn orginele papieren mee opsturen en dat vind ik geen strak plan?! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een Jetta 1.6 automaat op kenteken, nu wil ik een Jetta GTX 16V kopen en min huidige kenteken vind ik zo tof dat ik dat wil houden, hoe moet ik dat doen?
Ohja er moet ook 3 deurs op het kenteken komen en wolfsburg edition one.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij snapt het niet helemaal he |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij zaten je ogen verstopt??? Want wat zegt onze medewerker van de RDW??????? Quote:
DUS.............................
|
||||
|
||||
![]() ik weet genoeg...allemaal bedankt voor de hulp.
topic mag dicht |
|
||||
|
||||
![]() Closet