![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk! Leuke auto idd, ff live mogen aanschouwen. Snel die schade fiksen!
|
|
|||
|
|||
![]() hehe jep ik weet t !! nog bedankt voor je raamrekje!
|
|
|||
|
|||
![]() afgelopen zondag oude collega tegengekomen die was wat pics aant nemen met zo'n semi prof. camera-tje heeft ie ook nog wat leuke pics van mn auto gemaakt deze 2 vond ik het vetste:
![]() ![]() aparte foto's maar wel gaaf |
|
|||
|
|||
![]() wow die zijn wel extreem uitvergroot! kan iemand ze aanpassen voor me mss?..
|
|
|||
|
|||
![]() Probeer het hier eens mee, http://www.volksforum.com/albums/upload.php?&c=
Ziet er verder tip top uit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() het lukt me niet snap er niets van..
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() wel erg veel ruis misschien moet de fotograaf iso omlaag zetten bij helder buiten weer
![]() ![]() Last edited by Bootje : 12-03-2009 at 09:58. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk golf! alleen iets kleinere foto's zou wel fijner zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat was ook mijn bedoeling... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
roosendaal is in de buurt ja wat voor auto rijd je dan?.. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe update..
mkII 1.3 goes g60.. g60 goes turbo heb dus een nieuw blok (g60 PG) met de planning om deze rustig op te bouwen met turbo.. heb dus compleet blok met bak kabelboom computer.. voor te trubo heb ik ook al wat dingen.. (turbo renault 5 gt turbo.. wat lasbochten voor de uitlaat + intercooler van renault 5 gt turbo) planning is om alles rustig en goed te doen.. gelijk dus blokje netjes maken (spuiten/coaten) drijfstanglagers e.d. vervangen dingen reviseren enz.. het is de bedoeling dan ook dat het een betrouwbare motor wordt en geen ziek racemachine (ook wel leuk) maar aangezien ik er dagelijks mee ga rijden.. wil ik gewoon rustig op 0.8 bar gaan rijden moet even kijken hoe het allemaal loopt. remmerij heb ik ook al van een golf 2 gti.. dus hierbij ook metteen de steekassen.. wat nog dringen nodig.. hydraulische koppeling (aangezien ik nu mechanische heb) brandstofpomp (extern) mocht je nog wat hebben of weten laat maar komen,.. voor zover even genoeg.. groeten!! |