![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb het zelf ook recent gehad. Komt uiteindelijk toch allemaal goed, maar een fijn gevoel heb je er niet bij.
|
||||
|
||||
![]() Ik vertrouw iedereen wel van t forum, als je tenminste beetje langer hier zit, en mensen vertrouwen mij ook wel geloof ik..
Is toch wel fijn gevoel om zo met elkaar om te gaan, je zou er eigenlijk niet bang voor hoeven zijn, maja je hebt er altijd wel een rotte appel tussenzitten.. ps ik ben het toch niet hè? Mijn geheugen laat me soms wel eens in de steek ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehehe ok, mensen uit de achterbuurten van Sittard vertrouw ik dan ook niet maja die hebben toch geen euro te besteden, en willen alles gratis voor hun prachtgolf.. ![]() Prachtgolf in het kader van prachtbuurten en kansenjongeren.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() maare...tis zeker een fries...tis ook altijd hetzelfde liedje met die friezen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omhooggevallen Polo-drifter. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Nee, bij jullie zijn ze beter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat? de wegen? Banen? scholen? vrouwen? huizen? ![]() ![]() Als iedereen nou 1 euro overmaakt naar tiefflieger en hij inruil daarvoor ons verteld wie het was...kunnen we hem alsnog aan de schandpaal nagellen en tiefflieger schadeloos gesteld. Mocht hij alsnog betalen of tiefflieger ontvangt meer dan 150 dan word dat gestord in de volksforum kas ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Pas op Henk, dadelijk valt er weer een vrachtlading friezen over dit topic....
![]()
|
||||
|
||||
![]() slotje voor het te laat is
![]()
|
||||
|
||||
![]() houd het even ontopic jongens. Ik wil graag dat dit opgelost word, ook voor de goede naam van het forum natuurlijk.
Kan de OP contact met mij opnemen wie het is geweest. Of hem zelf op dit topic wijzen. Graag zou ik een wederwoord willen lezen voordat ik ga oordelen. gr. Jaap
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja stuur mij ook even een PM ik wil t ook graag opgelost zien, en zelf oordelen (ofzoiets).... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nuujsjerig?
|
||||
|
||||
![]() Waarom post je de naam niet van diegene, dat weet de rest ook dat ze niet handel moeten doen met deze wanbetaler.
|
|||
|
|||
![]() Er is een goede reden waarom er nog geen naam bij staat...
Jaap --> PM ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toevallig weet ik om wie het gaat ![]() denk ook zeker dat het om een misverstand gaat ...( hoop ik ) Jan en ik hebben elkaar vaak genoeg spullen toe gezonden voor het betaald werd . zo iets moet ook kunnen vind ik zeker via dit forum waar veel zitten die elkaar goed kennen of regelmatig treffen al gaat het bij mij ook wel eens mis ik heb laast een spoiler gekocht van z'n liefhebber zat beetje schade aan , beetje krassen . op de foto leek het ook zo te zijn bleek toen ik het ding thuis kreeg , een gat in te zitten .. ![]() de kerel zei geld terug te storten maar tot op de dag van vandaag nog niks ....bedankt wim dekens uit riemst belgie ...( ja ik zet zijn naam er wel bij ) ![]() hoop ook zeker dat dit snel op gelost kan worden zo dat Jan zijn vertrouwen in de "Liefhebber'' terug komt P.S ..Jan koop nu gewoon een Passat 35i ![]() wens je vrouw/vriendin ff sterkte de komende tijd ![]() Last edited by Alberto : 23-08-2008 at 10:51. |
|
||||
|
||||
![]() 10 Weken is wel erg lang hoor......Wat een LOZERT
![]() Daar is geen vertrouwen meer voor lijkt me. Knap van je geduld,ik had het allang bekend gemaakt.... ![]()